Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Olympiatoppens stipend

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Olympiatoppens stipend er nå delt ut.

http://www.nettavisen.no/sport/golf/article2815549.ece

Tutta får A-stipend (100.000) og Marianne Skarpnord får B-stipend (50.000) og Anders K får utviklingsstipend (50.000). Hyggelige nyheter. Jeg synes kanskje at NGF burde innstilt på B-stipend til Tage også - det gjorde de ikke og det synes jeg var feil.

Men; det er ingen grunn til å kritisere de tre stipendene som er utdelt - det kan være veldig riktig og viktig, spesielt for de to yngste.

Pepper

over 15 år siden

Pepper

Nå husker jeg ikke kriteriene lenger, men jeg innbiller meg at Tage egentlig ikke passet til Olympatoppens kriterier og derfor heller ikke var en reell kandidat?

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Pepper, det er et definisjonsspørsmål i slike sammenhenger, noe det faktum at Skarpnord fikk stipend viser. Hun har trolig fått det for seier i Europa, men strengt tatt er ikke nivået på LET sammenlignbart med nivået på ET?

Google

over 15 år siden

Google

At Tutta som ikke trenger pengene får A stipend høres jo vel gjennomtenkt ut..

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Tuttas stipend er ikke cash. Hun får tilgang til O-topp ressurser istedet så vidt jeg vet.

jonag

over 15 år siden

jonag

Ja tror det er slik. A-stipend gir en form for oppfølging og cash om man "trenger" det.

Hickory

over 15 år siden

Hickory

Det var flere enn dette som var innstilt til stipend fra NGF, bla Thorp. Tage var ikke innstilt fra NGF, til orientering.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Hickory, jeg tror den eneste som ikke fikk av de som var innstilt var Thorp.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her