Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Sideblikk Melodi Grand Prix

Oppgitt

over 15 år siden

Oppgitt

Er det flere enn meg som synes det er helt på trynet å bruke 211 mill på en ,excuse my french, homsehappending.

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Oh yes!

Men litt for mange vil ha brød og sirkus, og dermed havner vi på en betalt 21. plass. Det blir ca 10 mill per plassering.

Billig.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

210 millioner - og så viser vi frem en låt så dårlig og så kitschy at jeg mangler ord.....da er det vel godt hvis det er en begrenset seergruppe?

jesus maria

over 15 år siden

jesus maria

Verdens mest pompøse låt fremført av en vinglete vokalist. Huttetu.

Freud

over 15 år siden

Freud

Vinnermelodien er flott.
Programlederne er pinlig dårlige, eksalterte og oppskrytte.
Skandalen er jo at de millioner som NRK skal bruke på finalen førte til at de solgte rettighetene til fotball-VM til TV2 o.a. Snakk om prioritering!

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Vinnermelodien er i utgangspunktet en forholdsvis fengende ballade. Men sangeren synger så pinlig surt - spesielt på de lave tonene - at det skjemmer fremførelsen ganske mye.

Både låt, arrangement og utseendet gir meg noen gedigne flashbacks til Johnny Logan som herjet i de norske danselokalene på 80-tallet. Sånn sett godt egnet for sms-stemming, da småjentene normalt er den største "kundegruppen".

Men fryktelig dårlig vokal. Brrrrrrrr.

Jeg modererer mitt tips fra 21. plass til 13. Og da er jeg "op-ti-mist" :-)

bb

over 15 år siden

bb

Didrik var helt topp. Utvilsomt den beste stemmen og en låt som vil få mange stemmer.

GP er stoooooooort for musikkelskerene.
Fotball er stoooooooooort for fotballelskere.
(Tipper interessen for GP og fotball har omtrent like mange tilhengere her i landet)
Jeg gleder meg til Vancover og OL.
:-)

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Sorry bb. Men hørte vi samme vokalist? Hørte du ikke hvor surt han sang?

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

bb må ha hatt autotune-funksjon på tv'en. Gunnar Bull og DNs engelske ekspert er enige, gi låta til Johnny Logan til bruk på Momarkedet neste år. Gi dressen til Tor Endresen og gi MGP plassen til Bjørn Johan Muri (han synger også dårlig, men han har i det minste en låt med en viss musikalitet)

Takke meg til OL i Wankover.

jesus maria

over 15 år siden

jesus maria

Skulle tro at et bidrag fra A1, med sine millioner av fans over hele Europa ville vært det taktisk beste bidraget. Forøvrig synes jeg Muri sin låt er den kvalitativt beste. Dessverre er smaken som baken og Norge er stappfullt av bønder med nisseluen trukket ned til solar plexus.

Å si at vinnermelodien er flott, er etter min mening like off target som å påstå at hundebæsj har en sjarmerende duft. Og don't get me started on vinnerens vokalprestasjon..

Gode Gud, jeg har blitt grinete med alderen.. ;)

Freud

over 15 år siden

Freud

Sam, hvorfor kaller du Vancouver for "runkebyen"?

Apropos

over 15 år siden

Apropos

MGP er uansett ikke beregna på golfspillere på 50 pluss minus.
Et sirkus som koster et lass av penger til liten nytte.

Stinger

over 15 år siden

Stinger

Målet må vel være at vi har en så dårlig låt at vi garantert slipper å arrangere denne galskapen et år til.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Jøss, Freud du har livlig fantasi. Fikk du den sammen med nicket? Hva mener du egentlig?

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

Wank-over....tror jeg er sammenhengen her....

@lle Fugler

over 15 år siden

@lle Fugler

Hm...har noen mistet ballen i vannhinderet her..... Ta straffen og sett en ny ball i spill.... foresten helt greit å ikke vinne hver gang ;)

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

A1 er vår tids Bonnie Taylor(på sine gamledager..) ...
De er middelmådigheter i England, og resten av Europa, forsåvidt.
Hvorfor tror du de holder på i Norge?? Han vokalisten har tilogmed lært seg noen norske gloser.... det er ALDRI et bra tegn for et bøg eh, Boy-band..

jesus maria

over 15 år siden

jesus maria

Engelske middelmådigheter har fortsatt flere millioner fæns enn stakkars Didrik med smokingjakken. Musikken er grusom, budsjettet er horribelt, men klarer ikke helt å legge bort vinnerinstinktet allikevel.. ;)

Stinger

over 15 år siden

Stinger

Eller som Knut Nærum uttrykte det i Nytt på Nytt.
Han syntes ikke prisen var så ille for et spektakulært show med Europas beste artister.

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Hehe, Nærum kan det han.

tilskuer

over 15 år siden

tilskuer

Ehhhh - Jeg trodde en slik "homsehappening" var midt i blinken for oss som driver med "homo-hockey".
Så lenge det går tilstrekkelig lenge mellom hver gang vi må ta på oss dette arrangementet går det vel greit. 211 mill kroner er vel egentlig bare en brøkdel av en OL-søknad, og den siste OL-søknaden fikk vi jo ikke akkurat mye ut av.

Freud

over 15 år siden

Freud

Jeg mener bare at Sam må ha hatt en dypere mening med å bruke ordet "wank" i et nytt navn på Vancouver. "Wank" betyr å runke på godt norsk. Jeg ser ikke ordspillet i navnet Wankover, derfor spør jeg.
Det var bare det jeg lurte på.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Hvis du leser hele tråden vil du finne årsaken til skrivemåten, Freud.

At wank betyr ronk er kjent, men hvordan du får "over" til å bli "byen" er en gåte.

dutte (in disguise)

over 15 år siden

dutte (in disguise)

"Homo-hockey"???
Er det pga knekk i håndleddet at så mange utslag havner i skogen?

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her