Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Billig golfutstyr

ole

over 22 år siden

ole

Jeg planlegger innkjøp av nye golfkøller, samtidig som at jeg skal en tur til utlandet å spille golf i julefrerien. Derfor lurer jeg på om noen hvet hvor det er billigst å kjøpe utstyr.

Johnny Puma

over 22 år siden

Johnny Puma

Etter mine erfaringer og snevre kunnskap - er USA og Australia billig. Det er ingen ulempe at kronen er sterk heller og jeg har gjort svært gode kjøp i Sverige av den grunn.

JP

Gjermund

over 22 år siden

Gjermund

USA, definitivt. Jeg vet ikke hvordan prisnivået er i de enkelte butikkene, men på internett kan du finne køller til langt under norske priser. Enten det er snakk om internett butikker eller ebay.com. Ebay kan være litt risikabelt, men du kan finne nye køller til utrolige priser der. Jeg kjøpte nylig et nytt jernsett på ebay, sendt direkte fra MacGregor, til kr 5500,- inkludert frakt (fedex) og toll..De store golf-butikkene på internett kan nok ikke konkurrere med slike priser, men de er nok en del sikrere. De ligger uansett milevis under norsk prisnivå.

Boromir

over 22 år siden

Boromir

Enig i at USA er bra. prøv: www.tgw.com eller www.edwinwattsgolf.com
Selv prøvde jeg utstyr her hjemme for å finne ut hva jeg ville ha, deretter bestilte jeg fra www.edwinwattsgolf.com, dette sparte jeg mye på selv om en må betale frakt og norsk mva. Kundeservicen var topp. Bestilte varene på en fredag og de ble levert på døren tirsdag uken etter via DHL. Tollavgift på golfutstyr er fjernet.

Per Kristian

over 22 år siden

Per Kristian

Må få legge til at www.clickandsavegolf.com har meget gunstige priser i forhold til tgw. Har ikke handlet fra noen av dem enda, men håper det blir noen nye køller til våren :)

Arne

over 22 år siden

Arne

Har akkurat kjøpt utstyr fra www.clickandsavegolf.com.
Bestilte tirsdag - ble levert på døren fredag.
Er GODT fornøyd.

Stig

over 22 år siden

Stig

Leser i ett tidligere innlegg at tollavgift på golfutstyr et fjernet, er dette virkelig tilfelle? Går ut ifra at det da må gjelde annet sportsutstyr også? Hva med sports-klær?

Per Kristian

over 22 år siden

Per Kristian

Her kan du lese mer om avgift på sportsutsyr: http://www.dinside.no/php/art.php?id=31236

Mulig du finner noe mer på www.toll.no.

Boromir

over 22 år siden

Boromir

Til Stig! Tollavgift på golfutstyr er fjernet fra 1. juni eller 1. juli i år. Husker ikke helt hvilke av disse månedene det var, men borte er den.

Kjetil

over 22 år siden

Kjetil

Tror ikke man skal overdrive gevinsten av å kjøpe utstyr i USA på "nett". Kjøpte en 2-ball putter og en Titleist sandwedge, og sparte snaue 400.-. Betalte ca $300 for køllene + ca 650.- til Fedex for frakt, papirjobben og "mva" risiko. ("Clickandsavegolf.com").

Skulle køllene være skadet, eller ha noen mangler, faller gevinsten raskt bort...

Øystein

over 22 år siden

Øystein

Heisan !

Kjøp utstyr fra USA ! Kan anbefales på det sterkeste. Jeg kjøpte nylig et Taylor Made R360 sett, 3-PW pluss en ekstra wedge og betalte tilsammen inkl, frakt og norsk mva, kr 5.800,- !!! Det rimeligste jeg kunne finne dette settet til i Norge, uten ekstra wedge , var kr 9.000,-

Se: http://www.edwinwatts.com/

Denne leverandøren benyttet DHL og det tok nøyaktig en uke. Til orientering må momsen gjøres opp ved levering. De kom rett hjem på døra mi !

Lykke til !

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her