Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Turneringsseier 2010

007påGS

over 14 år siden

007påGS

Har DU vunnet en golfturnering iår?

Lawinth

over 14 år siden

Lawinth

Så klart det!

Lawinth

over 14 år siden

Lawinth

Her ble det merkelig stille...

Har en mistanke om at alle som har vunnet en turnering eller fler i år, er ute og trener golf, bortsett fra meg da, som ikke er vant til å vinne så mange turneringer "i år"

007påGS

over 14 år siden

007påGS

To vinnertyper synes det er greit å skrive på dette forum.
Merkelig få.

Jarle

over 14 år siden

Jarle

Det er vel ikke akkurat noen på scangolf som har vunnet turnering i år, alt dere klarer her inne på forumet er å være negative og TRO at dere kan spille golf og kan noe om det som skjer i golf verdenen!

Det er lov å tro på at julenissen kommer i Juli og...

God tur a!

Lawinth

over 14 år siden

Lawinth

Jeg tror julenissen kan komme i juli, jeg har vunnet en turnering i år,samt fått registrert score i klubbens "Order of merit"

Ut over det så må jeg få si at jeg gleder meg masse over den kunnskap mange entusiaster deler her på forumet.

De mer negativt ladede innlegg slik som jeg leste ditt nå,er det svært sjelden jeg besvarer.

Grunnen til at jeg svarte deg nå, er at jeg venter besøk av julenissen innen utgangen av måneden og gleder meg veldig til da...

innlegg som ogsom seg av golf

007påGS

over 14 år siden

007påGS

Jeg hadde kuttet ut forumskriving hvis jeg ikke samtidig hadde vunnet større golfturneringer.

Gg

over 14 år siden

Gg

Har desverre ikke vunnet noen turneringer i år, og tviler vel på at det skjer. Som listefyll på norgescup og slikt er det kun for min del å prøve å score bra i forhold til egen spillestyrke...

Gladgolferen i Mjøndalen

over 14 år siden

Gladgolferen i Mjøndalen

Ta en tur til Eiker i helgen da vel!!

Der arrangeres Spenst Open og NFI Open hvor det spilles Brutto både førstkommende og neste lørdag for de med 18,4 i hcp - som en forberedelse til klubbmesterskapet.

Forholdene er helt ok - så her er det muligheter for mye moro!

Her er bestemmelsene:
Spenst Open: http://www.golfbox.no/livescoring/matchsetup.asp?tour={31B258C9-88BD-449F-99EB-23C0F3C941B9}&lang=1044

NFI Open: http://www.golfbox.no/livescoring/matchsetup.asp?tour={52770FE8-7194-4846-9855-87FC8070D910}&lang=1044

Påmelding via Golfbox.

Lykke til allesammen.

Ted

over 14 år siden

Ted

Fantastisk bra innlegg, stille i fjøset.......

gg

over 14 år siden

gg

Man må ha 18,4? Kan bli tynt felt...

Gladgolferen i Mjøndalen

over 14 år siden

Gladgolferen i Mjøndalen

18,4 eller lavere - beklager utydelig info.....

men gøy pleier det å være uansett og det er vel ikke så mange som kjører Brutto på åpne turneringer - så det er en fin oppladning - mentalt - til klubbmesterskapet..

art

over 14 år siden

art

Er du med GGIM?

Gladgolferen i Mjøndalen

over 14 år siden

Gladgolferen i Mjøndalen

Enda en mulighet til å få "trent" på bruttokonkurranse foran klubbmesterskapet.

Eiker Golfklubb arrangerer NFI Open - førstkommende lørdag og alle med handicap 18,4 eller lavere kan konkurrere BRUTTO!!

Forrige lørdag spilte vinneren på banens par - noe som holdt til seier. Anlegget er i flott stand - og ny green på hull 7 er tatt i bruk i dag - så nye utforringer for de som har vært der tidligere.

Påmelding via Golfbox.

Tar du sjansen?

Vanpelt

over 14 år siden

Vanpelt

Jepp! Nordea Pairs klubbkval :)

herrtommy

over 14 år siden

herrtommy

Nope, men sikter på en finfin 15. plass i klubbmesterskapet mot slutten av August

Snart turneringsseier

over 14 år siden

Snart turneringsseier

må bare vinne en match til først!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her