Yngve Johannessen
Da ligger Scangolf Discutational Invitational 2010 klart til påmelding i golfbox.
Jeg gjentar her innholdet fra forrige innlegg, med ekstra informasjon som gleder alle(eller i hvertfall de fleste).
Husk å melde dere på, og husk: Det viktigste er ikke å delta, men å vinne..... ett eller annet!....
Vi har avklart med Tyrifjord Golfklubb at vi kan får arrangere SG den 21. August fra klokken 1230 på vår meget flotte golfbane.
Vi kan love godt vær, god mat, og masse variert amatørgolf.
Vi skal ha bettinger for lavest score, closest to pin, longest drive, birdiehunter og antakelig også flere konkurranser.
Vi arrangerer turneringen med to klasser, men alle spiller slaggolf, hvor par + 5 er dårligste score, så alle kan fullføre en runde uten å nevne ordet "Stableford".
På Tyrifjord golfklubb er det bot på 5 kroner for hver gang ordet "Stableford" blir nevnt!
SÅ! priser!...
Herligheten koster 560 kroner, og dette inkluderer 18 hull på hovedbanen(som om vi har en hel haug med andre baner å velge fra) samt grillbuffet fra vår utmerkede kokk Jørn, som vil stå ute på terrassen og lunke på gårsdagens roadkill og toppe dette med litt salat og noen gode sauser.
Alle sammen! Meld dere på, legg igjen ydmykhet, øv dere på å skryte på dere minst 25% mer lengde og presisjon enn dere er i stand til å levere, og bli med og sørge for at dette blir den feteste turneringen vi spiller i år!
Jeg vil da igjen oppfordre flest mulig av dere til å stille med premier, og gjerne skaffe sponsorer om mulig. Alt er velkomment, og vi skal alltids finne noen å gi premier til.
Henvend dere til meg direkte dersom dere har mulighet til å stille med premier, eller still opp med noe spontant som kan gis til en klasse/gruppe/utøver som vi kommer frem til at fortjener å premieres!.
Vel møtt og lykke til med å slå meg i år..... uten trening, særlig mye spill eller godt spill i de tilfellene hvor jeg har spilt, så blir jeg antakelig uslåelig... i hvertfall i en eller annen klasse, om jeg så må finne den på selv underveis!....