Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

viacrap

Dritt lei!!

over 14 år siden

Dritt lei!!

Dette holder ikke ....snart mistet hele siste runden. Blir klage i morgen........Flere som er med?

Uvær

over 14 år siden

Uvær

Uvær i USA er årsaken.

Lite å gjøre med for Viasat

Dritt lei

over 14 år siden

Dritt lei

Hvor har du denne infoen fra?? HVORFOR står ikke det på prøve bildet??

Friedman

over 14 år siden

Friedman

sendingen funker i USA! Snakket med folk som ser på cbs i usa for svarte!!!. hva f**n viasat??????

Kevin

over 14 år siden

Kevin

enig i at de er dårlige på å gi informasjon,men Haugsrud sa tidligere at det var problemer med uvær i USA som gjorde at tv signalene ble borte. Det betyr ikke at det ikke funker i USA,men at det kan være problemer med overføringen ut til Europa. Håper de kommer med noe info snart

Dritt lei

over 14 år siden

Dritt lei

Er ikke første gangen heller. Håper mange klager, skal ha kompensasjon for dette. Er pga mester skapet, en av de største+ siste runden

Kevin

over 14 år siden

Kevin

problemet ligger i Washington hvor lyd og bilde går gjennom,der er det skikkelig uvær. Ingen vet når det er i orden,det er utenfor Viasat`s kontroll. Det er siste nytt fra gutta i boksen

Tenker jeg setter på pvr-dekoderen og tar opp,så får jeg heller se i morra om det ble noen bilder til slutt

Stian

over 14 år siden

Stian

Uansett årsak. Deprmierende!!! Med så mange i contention så er det det duket for en superavslutning så blir man sittende å glane på livescore på web....buuuu!!

Gunder

over 14 år siden

Gunder

Her kan dere se:

http://www.atdhe.net/16936/watch-us-pga-championship

Friedman

over 14 år siden

Friedman

det er ALDRI viasats feil. ingenting! ikke noe info??? takk til kevin som tydeligvis er mer profesjonell en viasat på kommunikasjonsfronten! alltid amateurs night når det blir problemer med den kanalen

takk gunder også, men nå blir jeg sittende som en jævla klovn foran en skrantende laptop med parkinsons i skjermen for å se årets siste major...

furu

over 14 år siden

furu

De er faktisk flinke til å legge inn rulletekst nederst på siden når det er problemer. Hvis de kutter til pausebilde eller annet innslag så ruller infoen.

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

Rævvasat? Nei. De kan lite gjøre her og synes det er enda kjipere enn dere...

Trebor

over 14 år siden

Trebor

Syns oppriktig synd på Haugsrud som må slite med Flatland. Det høres ut som han biter i seg en del av Flatlands kommentarer...

herrtommy

over 14 år siden

herrtommy

Herregud mennesker...
Hvorfor må vi alltid klage? Slå av TV, les en bok (den bryter svært sjeldent sammen grunnet dårlig vær), nyt livet.
Utrolig at noe så banalt som fjernsyn skal fremprovosere så mange spørsmålstegn og utropstegn etter hverandre.

Megaslice

over 14 år siden

Megaslice

Fikk med meg hele sendingen - gratis - i HD kvalitet på nettet. Har lenge vurdert å abonnere på Viasat Golf, men så lenge man kan streame i så god kvalitet ser jeg ikke poenget!

Kevin

over 14 år siden

Kevin

skjønner nå at jeg burde vært litt mer tålmodig,bildene kom tydeligvis tilbake ikke så lenge etter at jeg la meg. Skjønner nå at det var en grunn til at jeg ikke sovna med en gang. Så avslutningen i morges,men opptaket gikk dessverre bare til Dustin Johnson skulle slå ut av noe som viste seg å være en bunker på hull 18.....kjipt å ikke få med seg all dramatikken,men urutinert å ikke la opptaket gå lengre utover.

Nå skal det sies at Flatland opplyste flere ganger da de kom tilbake om alternativer på nett for å få sett golfen,for sikkerhets skyld hvis de mistet bildet igjen. Det synes jeg var bra gjort,sikkert noen som bytta over til stream

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

Mitt behov for Viasat falt også vekk i går. PC varianten er dessuten mer familievennlig.

hackz

over 14 år siden

hackz

Var ikke du skeptisk til lovligheten av streaming Sam?

gggggggggg

over 14 år siden

gggggggggg

Det fine med streaming er at det er "gratis". Det dumme er at det blir redusert kvalitet (ikke alltid det sendes så bra som i går), og at man ikke får tatt opp på samme måte som med Get (finnes sikkert en harddisk-løsning der også, men det blir litt styr..)
Man er jo da avhengig av at streamen er bra fra tilbyder... Hender det hakker en del hjemme når det dårlig ut-linje og slikt.

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

Streamingen er helt klart ulovlig dersom de ikke har en avtale med PGA Tour, hackz, og det tror jeg ikke den siten jeg så det på har. Like forbannet klarte jeg ikke å dy meg i går og må sånn sett akseptere at jeg var dobbeltmoralistisk når dramatikken dro seg til og kvaliteten på bildet var bra. Tar selvkritikk på det. Når det er sagt; hadde jeg hatt mulighet for å få tilgang til Viasat Golf hadde jeg trolig kjøpt det - men siden Viasat Golf, for å beskytte sin distributør-søster, er litt smålige ift. å gi tilgang til konkurrentene så har jeg ikke teoretisk mulighet til å se golf på TV. (Nei det forsvarer ikke dobbeltmoral, men det forklarer :-) )

hackz

over 14 år siden

hackz

Klarte ikke la være Sam ;)

Streamingen er vel opptak? kan det være at man unngår "lovbrudd" på denne måten?

Foooore

over 14 år siden

Foooore

Streaming vil vel alltid ha en liten forsinkelse ettersom det går via mellomledd. Så da kan de som synes streaming er forkastelig og forferdelig men uansett benytter det, likevel sove søtt.

Det finnes et utall av muligheter til å se streaming av sport, jeg vil tro det hadde vært mer "oppstyr" rundt det om det var problem.

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

Helt ok, hackz, skulle bare mangle (men det er den som legger ut en stream som er i trøbbel, ikke nødvendigvis seeren (men det er en lang historie.....). Opptak er like ulovlig som live (og jeg tror lenken til Gunder var livesending)

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

Foore; grunnen til at det er lite oppstyr rundt det er at de som har rettighetene vet at oppstyr = reklame og tapte seere.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her