Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Miklagard-exhibisjonister

TasseLasse

over 20 år siden

TasseLasse

Det måtte komme i år også. Her har Miklagard-medlemmene opphøyd seg selv og banen sin til noe guddommelig siden lenge før banen var ferdig. Så gidder ikke noen å skrive noe mer, og Muiklagard-tråden forsvinner ut av lista. Men vips, så er en ny tilbake

Tøfflus begynner sin tråd med: "Nå skal jeg gjøre noe som nok ikke faller i god jord i dette forum,"
Hvorfor gjør du det da, Toughloose ?
Hvorfor har Miklagard-medlemmene dette syke kroniske behovet om å skryte slik av seg selv og banen sin.

Det hersker ingen tvil om at Miklagard ft er norges beste og i særklasse dyreste bane, men det er bare så kvalmt at noen av medlemmene må poppe opp og blære seg.

Jallasmekken

over 20 år siden

Jallasmekken

Enig. Ser man på de virkelig dyre og fine banene rundt om i verden er medlemmene høflige og tilbakeholdne personer med manerer som seg hør og bør for en golfspiller.
Tror grunnen til Miklagards exhibisjonisme er wannabe-syndromet. Mannen i gata som gjerne vil være noe stort noe og tror at hvis han får formidlet sin tilhørighet til Miklagard så blir han oppfattet som en konge....

Toughloose

over 20 år siden

Toughloose

Hehe, jeg er blitt kalt mye rart men "blærete" var ny. Håper du får en fin golfsesong også.

med vennlig hilsen
Toughloose

wahtever

over 20 år siden

wahtever

TasseLasse, om du leser alle trådene på dette forumet så vet du at det ikke bare er Miklagard medlemmene som vil promotere og skryte av sine egne baner, men med engang noen gjør det så kommer alle kritikkene. Toughloose skriver det helt sikkert for å provosere sånne som deg og det fungerer tydeligvis.

Om du føler at Miklagard medlemmene har et kronisk behov for å markere seg (kanskje de er i flertall på dette forumet) så kan du jo bla lengere ned på debattlista, anbefaler stopp på "Hakadalgolf endre bedre design", "Meland GK" og "Kongsberg GK m/ny side". Om disse skal få lov til å skryte av sine baner hvorfor skal ikke Miklagard medlemmene det? Det er tross alt de som har den banen som er rangert som norges beste :

TasseLasse

over 20 år siden

TasseLasse

Hvis du leser den tråden jeg refererer til så ser du at de ikke skryter av banen sin, men seg selv.......

wahtever

over 20 år siden

wahtever

so it seems... hehe... jaja noen må vel gjøre det også .. fin bane har de iallefall :)

Bobby Peru

over 20 år siden

Bobby Peru

Først av alt - jeg er ikke Miklagardmedlem, og jeg leser ikke toughlooses innlegg som fanden leser bibelen. Hans innlegg bærer preg av oppriktig entusiasme over at medlemmene på Miklagard prioriterer å bruke penger på å opprettholde en bane i topp stand. Det er fullt forståelig. Å konkludere med at "Miklagard-medlemmene opphøyd seg selv og banen sin til noe guddommelig " på dette grunnlag er søkt.

Death to smoochy

over 20 år siden

Death to smoochy

Tasselasse er ikke en å bry seg om. han er enten pre-mannstruell, eller kommet i overgangsalderen....

noen sitter bare på gjerde og venter på at noen andre skal si noe positivt om Miklagard, og så går man berserk....

misunnelse, misunnelse og misunnelse..... ikke noe annet.

skal vedde på at TasseLasse ikke engang har vært på Miklagard. han er bare sur for at banen hans har 9 hull i 60 grader terreng, og trenger å lage noen sure oppstøt for å få utløp for sin aggresjon.

dust...

Hear Hear

over 20 år siden

Hear Hear

alle visste at dette ville komme. Verden er full av kverulanter som er ute etter å lage litt storm. Miklagard engasjerer en del i golf-norge på godt og vondt. På godt, fordi det er Norges beste bane og en flott klubb. på vondt, noen kan ikke godta nettopp det faktum. La dem holde på, det er patetisk..

Rådmannen

over 20 år siden

Rådmannen

Man må bare ta av seg hatten for hvor barnslige innlegg Miklagarderne klarer å legge ut. Se bare på siste til "Death to smoochy".
Når man ser hvor umodne og barnslige tilhengere den banen har så kan man lure på hva som møter en når en drar dit for å spille.
Er det sånn dere ønsker å fremstå, Miklagard ???

Medlem

over 20 år siden

Medlem

Først av alt, dette er en av de svært få gangene jeg skriver her. Miklagard ønsker å fremstå som et av nordens beste golfanlegg når det gjelder design, kvalitet og service. I følge flere medier, bla Peugeot Golf Guide og bladet Norsk Golf, er de desidert Norges beste.
Når enkelte medlemmer skriver sine innlegg her og lufter sine meninger, ber jeg om at dette ikke blir oppfattet som en offisiell fremstilling av Miklagard og deres medlemmer. Hvis noen har spørsmål om anlegget, anbefaler jeg at dere tar en telefon til administrasjonen og snakker med enten Tore eller Tor. Jeg er sikker på at de kan svare dere på en fornuftig måte.

TasseLasse (premenstruell)

over 20 år siden

TasseLasse (premenstruell)

Ingen tror at dette er felles for medlemmene på Miklagard. med et par unntak har jeg bare møtt hyggelige mennesker der.
Men innleggene til noen av Miklagarderne her på dette forum ødelegger inntrykket av dere mye mer enn noen kritiker kan klare.
Helt enig med "Rådmannen" når det gjelder innlegget til Death to smoochy. Slike barnehagegutter er med på å holde Miklagarddebatten i live.

Gamebraker

over 20 år siden

Gamebraker

Har desverre ikke spilt Miklagard ennå.
Hørt bare posetive ting om banen. Skal spille den i år.
Hjemmebanen min er Kjekstad som jeg er veldig glad i.

Obi Wan

over 20 år siden

Obi Wan

Dette er typisk eksempel på angrep og forsvar. Kan bli litt usakelig begge veier og det er synd. Vi har vel alle våre favoritt klubber og vil gjerne argumentere for disse. Noen vil hisse opp debatten og "pick a fight". Men ikke skjær alle over en kam. Lykke til med sesongen.. :)

Tiger McWould if he could

over 20 år siden

Tiger McWould if he could

Til Tasselasse og andre Miklagard-hatere...

1. Death to Smoochy er ikke medlem i Miklagard
2. Det var du, Tasseladd, som åpnet denne debatten, og da faller det vel litt på sin egen urimelighet at det er de som svarer som holder debatten i live.
3. Personlig har jeg veldig lyst til å spille Miklagard, og det er absolutt ikke medlemmene i klubben som får meg fra å gjøre det. Det som har bremset meg hittil, er dere som bare klager over banen, medlemmene og det generelle miljøet der. dere har tidligere overbevist meg om at dette er et skikkelig møkkasted, med snobbete, grinete og ufordragelige medlemmer. Nå, derimot, kjenner jeg flere som er medlemmer der, både venner, kolleger og familie.(jeg er ganske fersk golfer, så jeg visste ikke bedre).

Min oppfordring til dere nå er å begynne å se det positive i golfen i stedet for å hele tiden hakke på de som skriver noe positivt. hvis det er feil å skryte av egen bane, egne opplevelser og enkeltprestasjoner, så kommer vi til helvete alle sammen, selv om vi utfører denne skrytingen et annet sted enn her på Scangolf.

Jeg synes Golf er et fantastisk middel mot stress, og gir meg personlig rekreasjon når jeg trenger et avbrekk i hverdagen.
Forumet hvor det krangles om hvor teite folk som er positive og fornøyde er, de gir meg ikke annet enn en god latter og et stort forbruk av ironi. (pluss litt irritasjon når jeg ser hvor aggressive noen av dere er)

Kos dere med golfen, og la heller aggresjonen gå ut over kona... hehehe......

/Tiggr 0ut

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her