Tiger McWould if he could
Til Tasselasse og andre Miklagard-hatere...
1. Death to Smoochy er ikke medlem i Miklagard
2. Det var du, Tasseladd, som åpnet denne debatten, og da faller det vel litt på sin egen urimelighet at det er de som svarer som holder debatten i live.
3. Personlig har jeg veldig lyst til å spille Miklagard, og det er absolutt ikke medlemmene i klubben som får meg fra å gjøre det. Det som har bremset meg hittil, er dere som bare klager over banen, medlemmene og det generelle miljøet der. dere har tidligere overbevist meg om at dette er et skikkelig møkkasted, med snobbete, grinete og ufordragelige medlemmer. Nå, derimot, kjenner jeg flere som er medlemmer der, både venner, kolleger og familie.(jeg er ganske fersk golfer, så jeg visste ikke bedre).
Min oppfordring til dere nå er å begynne å se det positive i golfen i stedet for å hele tiden hakke på de som skriver noe positivt. hvis det er feil å skryte av egen bane, egne opplevelser og enkeltprestasjoner, så kommer vi til helvete alle sammen, selv om vi utfører denne skrytingen et annet sted enn her på Scangolf.
Jeg synes Golf er et fantastisk middel mot stress, og gir meg personlig rekreasjon når jeg trenger et avbrekk i hverdagen.
Forumet hvor det krangles om hvor teite folk som er positive og fornøyde er, de gir meg ikke annet enn en god latter og et stort forbruk av ironi. (pluss litt irritasjon når jeg ser hvor aggressive noen av dere er)
Kos dere med golfen, og la heller aggresjonen gå ut over kona... hehehe......
/Tiggr 0ut