Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Golfutstyr i Sverige

Krutt

over 20 år siden

Krutt

Hei,

med så mange innbitte golfere her, må vel noen ja god kjennskap til utstyr og priser i Sverige.

Finnes det noe bra utvalg i nærheten av Svinesund/Strømstad?
Er på utkikk etter Callaway jernsett+ bag, samt Nike golfsko.

Syns det var vanskelig å finne noe særlig om dette på nettet ellers, så linker/navn på butikker mottas med stor takk.

Mvh Krutt

Charlie..

over 20 år siden

Charlie..

Husk at du må innom tollen for utstyr som overskrider 6000,- da...

Hvis ikke så er det billig utstyr på XXL. De har både Callaway køller og bagger plus Nike sko.

Krutt

over 20 år siden

Krutt

Jeg vet at XXL har Nike-sko, men de har ikke akkurat den modellen jeg er ute etter. Den Callaway-bagen jeg tenkte meg, har de derimot.

Hvordan ligger XXL i pris i forhold til Sverige? Det er kanskje ikke så mye å spare?

Charlie..

over 20 år siden

Charlie..

I forhold til Stadium i Sverige (samma konsept som XXL) så ligger XXL faktisk billigere, men jeg er usikker i forhold til åssen prisene er på grensa da. Spørs om de har hva de er ute der da.

Men jeg tror ikke det er veldig mye å spare på.. Kanskje noen hundrelapper, men hva får du for det i dag??

H

over 20 år siden

H

Det ligger en butikk ved innkjørsel til Strømstad. Husker ikke hva den heter. Den ligger i et bygg med også en anne sportsbutikk + sykkelbutikk. På høyre side via a vis Statoil-stasjon, 300 meter fra sentrum når du kommer fra Oslo. De har meget bra utvalg og de har simulator-range.
Også kan du ta deg en runde på Strømstad eller Dynekilen for de lappene du sparer.

Horn

over 20 år siden

Horn

Sjekk golflagret.se, de har butikk nær Strømstad

H

over 20 år siden

H

Ja, det er nok det den heter den butikken jeg ikke husket navnet på

EE

over 20 år siden

EE

Den butikken som er på høyre side på veien inn til Strømstad heter Team Sportia. De har godt utvalg, og bra priser.

Krutt

over 20 år siden

Krutt

Takk for mye god hjelp, folkens!

Fooore

over 20 år siden

Fooore

Mener å huske at puregolf.se har en stor butikk på Norby-senteret.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her