Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Brovold 66-64 i Open-kval!

Lavida

over 19 år siden

Lavida

Han fyrte av en 64-runde på dag 2, leder soleklart i klubbhuset. 27 slag inn!!!!!!
http://www.opengolf.com/news/displayNewsItem.sps?id=60004071

Dette må vel holde for å kvale inn! En fin helg for norsk golf, jfr. junior-EM og Tutta i US!

The Open tilskuer

over 19 år siden

The Open tilskuer

Er på vei over "dammen" og til The Open for femte gang. Dette blir spesielt. For første gang får jeg oppleve en nordmann i feltet. En superbonus for oss som er litt mer golfinteressert enn andre. Uansett hvordan det går med Brovold, skal jeg følge hvert slag han slår på St. Andrews. Andre her som skal over?

Jalla

over 19 år siden

Jalla

Jeg skal i hvert fall ikke over dammen... Er ikke mye interessant golf der borte neste helg.

Hmm

over 19 år siden

Hmm

Skulle jeg dratt over skulle jeg iallefall ikke fulgt den dårligste golferen i feltet... selv om han er norsk...

JOnny

over 19 år siden

JOnny

Imponerende kvallik av Brovold. Kan han ta med seg den mentale biten fra kvalikker til vanlige ET turneringer kan han lykkes. Han har toppnivået, vå får håpe han kvitter seg med de dårlige rundene.

Det var ikke så mange som hadde hørt om Ben Curtis heller når han kvalet inn og vant BO i 2003. Vi kan jo håpe på en norsk reprise.

Tiger McWork

over 19 år siden

Tiger McWork

Patriotismen gjaller gjennom scangolf korridorene.....

Enig med JOnny for en gangs skyld..... Brovold kan klare seg bra han, men med litt drahjelp fra fanklubben (altså oss) så kanskje vi kan bidra med å styrke mentaliteten hans.

Hei ham inn de som er i St. Andrews denne uken.... Go Brovold

twiggy

over 19 år siden

twiggy

KJære Hmm..

Du er lite dust som klarer å tro at Brovold er den dårligste spilleren i The Open i år.
Vedder gjerne med deg på at Brovold IKKE blir den siste i feltet...

Hmm

over 19 år siden

Hmm

Kjære twiggy

Han har vel vist i hele år at han ikke har jevnt nok nivå til å kjempe mot de beste????? eller?????

Vent å se, ikke sikkert han blir sist men å klare cutten må være målet...

Å skulle jeg vært på St. Andrews og sett på golf så hadde jeg vel ikke fulgt Brovold når verdenseliten er med. Brovold kan en jo se når som helst hjemme....

Også en ting til slutt, det er ikke nødvendig å kalle meg dust fordi jeg har en mening om at Brovold antageligvis er den dårligste spilleren i feltet i helgen...

Proffen

over 19 år siden

Proffen

Brovold klarte ikke cuten. Brad Faxon, som han slo i kvalifiseringen og som har flere PGA tour seiere, ligger på 3dje plass.
Brovold kommer han. Gi ham litt tid, potensialet er bevist mange ganger.

Proffen

over 19 år siden

Proffen

Ville også si at Brovold kom likt med Davis Love III, Shigeki Maryama, Stephen ames og Angel Cabrera og slo Mike Weir.
Sånn ca et tredvetalls PGA og ET seiere totalt inkludert flere Majors på de gutta.

Hmm

over 19 år siden

Hmm

Hva var det jeg sa..... Fuck åsså....

Amatøren

over 19 år siden

Amatøren

Brovold ble slått greit av Jack Niklaus (65 år) . Hadde Niklaus vunnet NM tro?

Kongen

over 19 år siden

Kongen

Hmm? vær litt voksen da og ikke bruk gloser som fuck. Når du sier han er den dårligste spilleren i feltet så viser dette bare hvilken premie-idiot du er.

Bob Bobberina

over 19 år siden

Bob Bobberina

Hadde gledet meg til å se Brovold i helgen men desverre gikk det skeis for han.

Så noen klipp av enkelte slag på NRK og jeg må si jeg ble negativt overrasket av svingteknikken hans. Mye bevegelse i armer og ben og en lite kompakt sving. Sving er ikke alt i golf men jeg sjekket også stats. på ET og han er omtrendt dårligst av alle på presisjon.

Håper selvfølgelig at han skal bli en stor norsk spiller men kan ikke tro han vil klare det med en slik ustabil sving. De som fulgte han på nært hold bekrefter også at han slår mange gode slag blandet med noen svært dårlige.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her