Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Idiotisk Losby

AlbaTrost

over 20 år siden

AlbaTrost

Sitter og skal melde meg på til ama-tour på Losby til helgen.
Og må registrere meg med navn, telefonnummer, og e-post på enda et nettsted.
Og gudene vet hva det medfører i uønsket e-post og reklame....
Men siden jeg i disse ADSL-tider forlengst har byttet ut hjemmetelefon med mobiltelefon får jeg ikke registrert meg...
Dermed får jeg ikke meldt meg på.

Fooore

over 20 år siden

Fooore

Dersom du ikke klarer å løse dette ekstreme og tydeligvis uoverkommelige problem bør du holde deg vekk fra Losby.

Slutt å sutre over småting, makan!

Losbymedlem

over 20 år siden

Losbymedlem

Er helt enig med deg deg AlbaTrost.
Slulle selv reg. meg, bskjønte ike hvorfor jeg måtte reg. som medlem hos ULG først.
Når jeg først gjorde det, fikk jeg aldri tilsendt noe passord, dermed var jeg like langt.

Heldigvis er jeg medlem på Losby, så jeg skrev meg opp på en liste som hang i gangen.
Listen er nå fjernet, siden fristen har gått ut
Per Kristoffersen 90926940, turneringsleder.
Kanskje han kan hjelpe deg.

mvh. losby

Ps. Fooore. Hva er egentlig vitsen med slike innlegg.
Kan du ikke finne noen andre å hetse?

Antitrost

over 20 år siden

Antitrost

er dette hetsing?
hetsing er kanskje å skrive "idiotisk losby" bare fordi han ikke klarer å ta en telefon........

Krage

over 20 år siden

Krage

Tiger Woods kunne heller ikke spilt på Losby.
Hadde ikke krage på skjorta.

jølle

over 20 år siden

jølle

Hvorfor skulle Tiger Woods spille på Losby? Han er vel kvalifisert for PGA tour? Medfører ikke det direkte adgang til P4?

Hvem

over 20 år siden

Hvem

gidder vel å spille på Losby uten å få betalt?

Fooore

over 20 år siden

Fooore

Undskyld, det ble nok litt for harde ord.

Men jeg synes ikke det var grunnlag for å skrive "idiotisk Losby" for noe jeg anser som en bagatell.

Beklager igjen.

AlbaTrost

over 20 år siden

AlbaTrost

Jeg la etterhvert inn falsk telefonnummer, og fikk tilsendt passord.
Neste problem var å få lagt inn handicap og hjemmeklubb...
Holder fast ved at dette er det mest idiotiske opplegg jeg har sett.
Ser at mange har meldt seg på med hcp 36... Tydeligvis ikke alene om å ha problemer.
Drar heller til Sverige og spiller Order of Merit på en funksjonell golfbane uten krage på skjorta....
Losby stinks

Gud hjelpe og trøste..

over 20 år siden

Gud hjelpe og trøste..

Nå er det 20 min igjen av påmeldingsfristen, og det er ikke mulig å melde seg på lenger....
Ser at Losby melder på sine internettsider at de som er registrert med feil hcp (36) må ta kontakt innen kl 18 i dag.
Dette er toppen på useriøsitet.
Flott skal det være med krage på skjorta og greier, men klubben ser ut til å styres av kløner.

roffa

over 20 år siden

roffa

Hva er egentlig problemet med å ta kontakt med Losby innen kl. 18?

Og hvorfor må egentlig alle hakke på Losby når det gjelder kraven på skjorten?
Oslo har også ett slikt krav, men ingen hakker på de.

Ser nå at startlistene har blitt lagt ut på Losbys sine sider. Kravet var 4,5 for de som ikke er medlem av Losby. Ett sterkt startfelt med andre ord, jeg gleder meg.

Nissen

over 20 år siden

Nissen

Det er vel ingen problemer med å få meldt seg på. Det finnes telefon, mail og fax som kan fikse den saken.
Men det virker litt betenkelig at de skal tvinge frem en påmeldingsmetode som for det første ikke virker, og dernest gir personlige data til en tjeneste man ikke ønsker å være med i.
Det er mye rart rundt ama-tour med handicapjuksing, cut-grenser, deltagerbegrensninger og gjennomføring av arrangementet.
Losby bidrar ihvertfall ikke til å snu denne trenden.
Jeg var et par desimaler fra å være kvalifisert. Synd igrunnen, for jeg hadde kommet til å møte opp i samme krageløse skjorte jeg bruker på ama-tour hver turnering.

Truls

over 20 år siden

Truls

Nå er det joggu på tide at man kutter ut den ultradustete regelen om den fordømte kragen! Dette er en eldgammel lavpannet regel! Hvis man følger litt med på moten om dagen, finner man fort ut at krage er ut! Det selges jo for pokker trendy golfklær uten krage om dagen for 1000 kroner. Hadde jeg blitt nektet å delta i turnering pga at plagget ikke hadde en teit "Lacoste-krage" hadde jeg f... meg eksplo-faenmeg-dert!

Tiger McWould if he could

over 20 år siden

hohoho....... morsom diskusjon......

snakker vi om at Losby er en dusteklubb, eller snakker vi om at det er dustete med krage?

jeg har spilt både Miklagard og Oslo med krageløst på toppen, og ingen sa noe til meg da, så kravet om krager er nok senket noe selv om det tilsynelatende er en del av de lokale reglene.

eller hur?

Vetta

over 20 år siden

Vetta

Når man har dette kravet gjør det at man kan stoppe den som kommer i en møkkete hvit t-skjort med Ringnes logo over brystet..

704

over 19 år siden

704

Ser mange som spiller uten krave på Losby også (meg inkludert) så jeg tror ikke kravet er så strengt der oppe heller. Er nok mer som Vetta sier, at det holder Ringnes-logoen borte ;o)

Truls

over 19 år siden

Truls

"Dresscode" burde holde i de "Lokale regler".
De færreste golfspillere går med en møkkete T-skjorte uansett.

PS: Dette har ikke så mye med den opprinnelige diskusjonen å gjøre, men nå er jo påmeldingsfristen på Losby gått ut, så da kan vi fortsette å diskutere dette... ;-)

brumbrum

over 19 år siden

brumbrum

Er jo påbud om krave på Grorud også. Ingen som kritiserer de.

Er det bare fordi dere aldri har scoret over 25 poeng på Losby at dere klager så fælt??

haha

over 19 år siden

haha

Selv om det ikke er dresscode på odda golfklubb betyr ikke det at det iokke skal være sånn på alle andre golfklubber.

Losby er og blir en sosietetsklubb hvor klær og merker på køller er en vesentlig del av miljøet i og omkring losby COUNTRY club

Bernie

over 19 år siden

Bernie

Må innrømmer at jeg ikke skjønte så mye av det du skriver haha.

Alikevel skjønner jeg at du ikke har så stor kunnskap til klubben og miljøet, når du skriver at merker på klær og køller betyr noe.

Det er bedre å la folk tro du er dum, enn å åpne munnen å fjerne all tvil.

har du hørt den før haha?

over 19 år siden

Jeg kommenterer ikke Grorud fordi det er en nihullsbane-klubb med primadonnanykker.........

der, nå sa jeg noe sterkt og meningsfylt. spent på om JOnny kommenterer det...

704

over 19 år siden

704

Jeg kan kommentere det, for jeg er helt enig. Har riktignok bare vært der på rangen, for den latterlige greenfee'en de skal ha for å spille en par-3 bane holder jeg meg for god til, men sannelig har jeg ikke det inntrykket bare derfra. Kan ha vært uheldig de 8-10 gangene jeg har vært der, da... (rangen er for øvrig heller ikke noe særlig)

Men tilbake til Losby. Jeg syns den banen/klubben er akkurat like snobbete (altså verken mer eller mindre) som alle de andre klubbene i byen og dalstrøka innanfor. Samme greia som på Hauger, Miklagard, Oslo, Bærum, Tyrifjord og resten av røkla.

MEN, hvis du tar en telefon opp dit, så er de veldig hyggelige og hjelpsomme, så det syns jeg absolutt Albatrost burde prøvd. Hadde sikkert vært både kjappere og enklere enn å måtte fake telefonnummer og andre lure saker og ting.

Mike Hunt

over 19 år siden

Mike Hunt

WHat's the problem with the Ringo Pils t-shirt?
I love norwegian beer, and put my AaSS Pils shirt (with collar) everytime I hit my home course (Wentworth).

Thomas Wentworth

over 19 år siden

Thomas Wentworth

Please, Mike! We try to run a healthy ship here. Keep your aass covered, for God's sake!

Mike Hunt

over 19 år siden

Mike Hunt

Okidokey Thomas. See you on the 19th hole, chap.

Bernie 2

over 19 år siden

Bernie 2

Bernie. Du er dust du. Dømmer folk ut i fra en komentar på internett.
Er du medlem på losby? For det er jeg. Så kanskje du holder kjeften din neste gang før du driter dg ut.. Idiooot

AlbaTrost

over 19 år siden

AlbaTrost

Ble jo en morsom diskusjon ut av Jeg forstår at det med kragen er ikke så farlig, så jeg vurderer å finne frem samme singlet'en som jeg brukte med suksess på Nes for å gjøre litt vei i vellinga.
Men slik det ser ut nå blir det muligens regnjakke MED krage i stedet, og da blir vel alle fornøyde.
Takker for all støtte på mine synspunkter, og ønsker Losby lykke til med arrangementet til helgen.
Ble forøvrig oppringt mandag kveld av en hyggelig dame derfra som spurte etter klubb og hcp, og 20min senere lå startlista på nettet. Ingen skal si at de ikke kan snu seg rundt og rette opp feilene sine.

Mulig eller..!!!!!

over 19 år siden

Mulig eller..!!!!!

Mulig eller.....vanskelig og melde seg på en turnering eller:S.....Og hva med detta med krage.....spiller det noen rolle....slitte ola bukser med grilldress er vell litt på kanten men men....en mellomting finnes....

Bernie

over 19 år siden

Bernie

Ikke vær så kreativ når du skaffer deg ett nick da Bernie 2.
Ja jeg er medlem på Losby.

At du er en liten fjortis som er stor i kjeften bare fordi du sitter godt gjemt, betyr ikke at du bør kalle meg idiot.

Jeg skjønner at du er den samme som haha. Tror du jeg er like dum som deg altså?

Vis du er medlem der, vet du at ikke merker betyr noe, men hvis du mener noe annet så skal du få lov til det.

Jadda

over 19 år siden

Jadda

Nå må du slappe av. Jeg kan ha mine egne meninger uten at du angriper dem og kaller meg dum.

Men alle er vel ikke på ditt nivå når det gjelder iq. Du er i følge deg selv på et meget høyt nivå, det må jo være den eneste grunnen du har til å kalle alle andre dumme:P

Bernie

over 19 år siden

Bernie

Det blir litt vanskelig å ha en debatt gående når du har tre forskjeligge nick i løpet av tre innlegg. Er du ikke enig?

Du må vel innrømme at du ikke har helt peiling på hva du snakker om når du sier merker teller på Losby.

Det å snakke mye tull har ikke no med IQ å gjøre.

Du syns det dårlig at jeg kaller deg dum, men du kaller meg dust.
Jeg blir forvirret jeg, men jeg er jo dust så det er jo kanskje ikke så rart.

jadda

over 19 år siden

jadda

hehe ok. Jeg ble bare provosert når du kalte meg dum og jeg kalte deg dust ut i fra det.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her