Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Golf reisebag

Stian

over 20 år siden

Stian

Vi skal ut på ferie i oktober og har tenkt til å ta med golfutstyret. Siden det skal sendes med fly er det vel fornuftig med en golfreisebag? Var på XXL her om dagen og der hadde de en ganske rimelig en. Den var av tøymateriale men polstret på toppen. Holder dette? Eller trenger man mer kraftige saker når det skal sendes med fly?

Stian

Fooore

over 20 år siden

Fooore

Jeg kjøpte en på XXL, den funker veldig bra og er usedvanlif romslig i tillegg!

Kjøp med hjul!

704

over 20 år siden

704

Jeg har sendt køllene mine i "softcase" med polstret topp i flere år og har ikke hatt noen problemer med dette. Jeg pleier imidlertid tape sammen tre og tre jernkøller og så legge et håndkle eller to rundt/mellom køllene slik at de ligger kompakt. Pleier være ekstra påpasselig med 3-wood'en og driveren.

Og enig med Fooore, kjøp med hjul!!!! Den blir tyngre enn du tror :o)

Tiger McWould if he could

over 20 år siden

Tiger McWould if he could

Da jeg var i Skottland i fjor høst, så hadde jeg både køllene, alt av klær og utstyr i reisebaggen. en soft sak med fast underlag og polstring i toppen.... utrolig mye plass i den... hehe

wahtever

over 20 år siden

wahtever

Jeg har reist med bare golfbag mange ganger det siste året, har aldri fått noen skader på køller etc. Ikke send for mye drit i golfbaggen/ reisebaggen, mange steder kan du risikere å måtte ta ut ting. En kompis la 5 bøker i den osm han måtte ta ut.

Stian

over 20 år siden

Stian

Ok, da høres det ut som XXL varianten (som var overraskende billig) duger. Takk skal dere ha.

Reisende Mac Thomas

over 20 år siden

Reisende Mac Thomas

Håper ikke jeg blir hengt ut på dette forumet om jeg spør om det er noen som befinner seg i Torrevieja området i perioden 17-24 august, og kunne tenke seg å spille golf med en ivrig 14,7 hcp'er?

Jeg skal stikke innom XXL og kjøpe reisetrekk uansett!!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her