Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

korthullsbaner Oslo

Eirik

over 20 år siden

Eirik

Lurte på om noen har tips på forskjellige korthullsbaner i nærheten av Oslo. Maks 40 min fra sentrum. Og hvor mye det koster runden (9 eller 18 hull), evnt. pris for dagen.

mvh nybegynner:)

henrik

over 20 år siden

henrik

haga har en nydelig korthullsbane, gress utslag og herlige greener.
koster 175,- på hverdager og 200,- i helgene.
300,- for 18 hull.
anbefales!

Makan

over 20 år siden

Makan

Spilte der nettopp. Greenee var svært dårlig, og jeg synes prisen er latterlig.

Anbefaler deg heller å gå på en skikkelig bane hvis du har grønt kort. SPill fra grønn tee, som mange har innført for nybegynnere.

Ellers er det en bane på miklagard, som tidligere har vært veldig bra, men vet ikke status nå. På denne trenger du ikke grønt kort.

Grorudalen har 9 hull. Status ukjent.

Ballerud har 9 hull. Der tror jeg grensen er hvitt kort for å spille.

Eirik

over 20 år siden

Eirik

Spilte på Kjekstad i går, likte den veldig godt.

Liker best korthullsbanene nå i starten, syntes det er litt stressende å gå på "skikkelig" baner siden jeg ikke beveger meg så raskt fremover enda:)

Så at www.fetgk.no hadde en 9 hulls (6 hull slopet), 150/dag.
Også er det vel en på høvik også...

SuperRay

over 20 år siden

SuperRay

Lillestrøm har en veldig fin korthulls bane, den er 6 hull og koster for ikke medlemer 100,- kr dagen å bruke.

utrolig fin til trening.

reidar

over 20 år siden

reidar

Kjekstad kan jeg også anbefale! Veldig bra stand og fin bane.

704

over 20 år siden

704

Hvis du gidder kjøre littegrann lenger så har Mørk en slopet midsize bane (9 hull). Koster 200 kroner, men er ikke sikker på om det er for 18 hull eller dagspris.

Har ikke spilt på Mørk i år så jeg vet ikke helt i hvor god stand banene er der nede, men den har vært helt ok før.

Gunnar

over 20 år siden

Gunnar

Anbefaler Miklagard, kun 25 min fra sentrum. 6 hulls i god stand

Eirik

over 20 år siden

Eirik

hvor mye koster Miklagard for hvor mange hull?
Takk for tipsene forresten:)

GH

over 20 år siden

GH

Du trenger bare grøntkort for å spille på Ballerud, og det koster 160 for en runde. Banen er for øvrig i veldig bra stand.

Leif

over 20 år siden

Leif

Ballerud er ganske artig, men prisen (160 kroner) er drøy da en er gjennom på litt over en time.

Tiger McWould if he could

over 20 år siden

for 30 kroner ekstra spiller du 9 hull til.... 18 hull for 190 er vel ikke ille i hvertfall.

pluss at den er morsom å fly i gjennom i lunchen... ;)

H J Borgen

over 20 år siden

H J Borgen

6 hulls Miklagard koster 150 kr og du kan spille så lenge som du orker den dagen. Veldig liten trafikk og greenene er bedre enn de fleste 18 hullsbaner i Norge.

Magga

over 20 år siden

Magga

Kjekstad korthullsbane er i topp form. Har vel vært åpen akkurat i 1 år i dag. Absolutt og anbefale !!

Krutt

over 20 år siden

Krutt

Hvordan er kvaliteten på Ballerud i forhold til Grorud?

over 20 år siden

den er bra, og du slipper krage, pluss at det er billigere.......

Krutt

over 20 år siden

Krutt

He he, krage kan jeg leve med, verre er det med blodprisen 350 kroner for under 2 timers golf. Men ballerud skal jeg helt klart sjekke ut.

Fade

over 20 år siden

Fade

Midsize-banen på Mørk er i god stand i år - er verdt et besøk. Ca 50 min å kjøre fra Ryen-krysset. Prisen på 200 kroner er for 18 hull (par 62). Mørk har også gode treningsfasiliteter med to putting-greener, en chipping-green, sandbunker og mange utslagsmatter. Sjekk bilder her: http://www.morkgolf.no/coppermine/index.php

Ellers er hovedbanen også i meget god stand for øyeblikket

green

over 20 år siden

green

Du kan prøve Gjersøen golfklubb fine greener og fw.
200kr. for spill hele dagen. håper det snart blir 9 hull.
den ligger ved gamle mossevei mellom Villa Sandviken og Hjulet.
Lykke til

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her