Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

golfpakke

Thailand

over 19 år siden

Thailand

Beklager, jeg postet denne i en eksisterende tråd:

Skal til Thailand i jula. Er det noen som vet om det lønner seg å kjøpe golfpakke på fohand, eller om det er like billig/dyrt med greenfee?

Dilter

over 19 år siden

Dilter

Kommer litt an på hvor i Thailand du skal og hvor mange baner det er i området. Også hvor mange dere er. I Bangkok-området og på østsiden av Bangkok-bukten er det ikke noe problem å booke selv (i hvert fall ikke midt i uken). Kjenner ikke forholdene på Phuket, i Hua Hin eller Chiang Mai.

Det er mange lokale selskaper på stedet, ofte drevet av utlendinger, som kan ordne golfpakker eller transport/greenfee for en runde. Dette kan ofte lønne seg, spesielt hvis dere er flere.

Skal dere likevel f.eks. leie bil, er det like greit å booke greenfee selv vd å ringe til banen (eller få hotellet til å gjøre det).

Tom

over 19 år siden

Tom

Som Dilter sier er det masser av små lokale firmaer som drives av innflyttere og også thaier rundt om kring. Jeg bokker bare hotell når jeg drar og velger ut en opperatør fra nettet. Søk på golf og Thailand og du finner masse. I jula burde du nok iallefall få et firma til å booke for dere. Phuket er nok det dyreste stedet og også sikkert ganske fult.
Pleier heller ikke å spille i helgene når jeg er der forde det er som regel fult og de slipper også ut 5-6 i fligten noen steder. Men ellers er det veldig mange fine baner og det er gøy med caddy om du ikke har brukt det før. HA en fin tur.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her