Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Vinner Bjørnstad i 2006?

Tigergutt

over 19 år siden

Tigergutt

Henrik har jo som de fleste har fått med seg, kvalifisert seg til PGA-touren. Men tror noen av dere at han har reell sjans til å vinne en turnering eller to allerede i 2006??

Jeg tror han kan vinne en av de mindre turneringene der de beste ikke deltar....så får vi bare håpe på det beste....

Calle

over 19 år siden

Calle

Tror og tror fru Blom. Han har ikke vunnet etter 5 år på europatouren mot vesentlig lettere motstand så det er vanskelig å tro han vil vinne. Sannynligheten er vel rimelig lav, men det er tross alt noen nykommere som vinner en turnering hvert år.

Håper gjør vi og ønsker han all mulig lykke..!

704

over 19 år siden

704

I tillegg virker han jo bedre enn noen gang tidligere også. I hvert fall mentalt sett. Men jeg tror nok vi skal være godt fornøyde om han får med seg en topp 10 plassering eller to, samt en del plasseringer blant de 20 slik at han redder kortet for neste år.

Realist

over 19 år siden

Realist

Henrik er aggressiv spiller, og er følgelig god til å lage birdier.
Dessverre gir agressivitet også bivirkninger som bogeys og dobbeltbogeys.
Til tross for at enkelte debattanter her tok fullstendig av og begynte å snakke om årgundrets idrettsprestatsjon ble Henrik bare nr 13 blant "taperne" på PGA-touren enda han spilte god golf. Han ligger dermed langt nedi suppa og avstanden frem til de beste er veldig lang.
Tror vi i første omgang skal være glad bare han klarer cut'en.
På den andre siden er golf litt av en bingosport, så på en god uke er det ikke utrolig at han oppnår en topp 5 plassering.
Hadde vært gøy om han kvalifiserer seg for Masters.

Mats

over 19 år siden

Mats

Det viktigste er å få etpar topp 5 plasseringer som gir selvtillit og dollars på konto. Tenk på alle de gode spillerene på touren som først har vunnet i fjor eller iår etter 3-400 starter og 20 år på touren. Tror vi må ha snev av realisme i våre tanker, men jeg håper selvsagt på å se Henrik live i lederballen søndag og med troffet i hånda tilslutt. Men først skal han klare cut etter cut etter cut å få stabilitet og selvtillit. Lykke til.

Fooore

over 19 år siden

Fooore

Tror ikke han har særlig sjanse til å vinne, til det er nivået i toppen for høyt.

Men han spiller såpass stabilt at han bær kunne klare masse cut'er.

Ser vi han en del i tv-ruta en turnering i måneden, tror jeg det er max.

Og det er knallbra at han klarte kvalikken!!

b

over 19 år siden

b

Ser vi HB i TV ruta overhode så spiller ha svært bra. Det er jo kun de 8 - 10 beste du ser på TV hver runde resten spiller bra og tjener sine gode grunker og har det bra men de kommer ikke mye på TV - men for all del - det er LENGE, LENGE siden jeg hadde en så spennende ettermiddag som den mandagen kvalifiseringen gikk.

tallmester

over 19 år siden

tallmester

3-4000 starter???

Spillt på touren i over 60 år da eller?
Og spillt hver eneste turnering.
En topp-5 plassering vil være som Norge kommer i semieni fotball-vm...en helt vanvittig prestasjon. Jeg blir imponert om Bjørstad beholder kortet, noe som er hans primære mål er jeg ganske sikker på.

haha.....

over 19 år siden

haha.....

tallmester har tydeligvis litt lesevansker hva angår tall.

Lake Placid

over 19 år siden

Lake Placid

hahahahaha - den var god tallmester!! Forøvrig må du har vært på touren i i cirka 100 år for å få 3000 starter.........de regner vel et snitt på rundt 30 per spiller per år....

b

over 19 år siden

b

Det er godt vi har noe oppvakte tallmestere - Mats MENTE garantert 3 - 4000 starter, ikke 3-400, og da hadde tallmesteren rett-----------

b

over 19 år siden

b

Tror tallmesternicket er ødelagt for evig og alltid

Amatøren

over 19 år siden

Amatøren

Hva gjør vel en null fra eller til?
Det får være måte på til flisespikkeri

NÅHHH

over 19 år siden

NÅHHH

nå har jeg fått trua, men han vinner nok ikke. Tror han kan klare en 4-plass som årsbeste, og så blir han årets rookie eller hva det nå heter.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her