Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Utstyr i London?

england

over 19 år siden

england

Er det noen som har gode tips om hvor
handle i London?

Tusen takk

Svein O Larsen - Skottland

over 19 år siden

Svein O Larsen - Skottland

Porve denne:

http://www.americangolf.co.uk/Default.asp?fdv=1

gultee

over 19 år siden

gultee

På Piccadelly circus ligger det en sportsforretning som heter Lillywhites. Egen etasje med golf - var der rett før jul og fikk bra deal på baller. Kjøpte lite annet pga bagasjebegrensning på min billett.

Du finner butikken 15 m fra utgangen fra tuben - rett over gata for PizzaHut - husker ikke gatenavnet.

Også sportsbutikk med bra utvalg i Oxford street i nærheten av Tottenham Court Road tubestasjon.

I tillegg var jeg innom en, i areal, liten butikk i en tverrgate omtrent midt på Regent Street - utrolig hvor mye som går an å få inn på et begrenset antall m2. Det var skiltet fra Regent Street til denne , 40 m inn tverrgata.

Lykke til -

PS - sjekk med flyselskapet om hvordan du kan frakte køller - mulig du må sjekke det inn som spes.bagasje?

TigerFan!

over 19 år siden

TigerFan!

Jeg var også innom den i sidegaten, for et par år siden. Da var det opphørssalg der, men de har vel åpnet igjen...

Utrolig hvor mye de hadde fått trykt inn der, i det lille lokalet, men jeg synes det var manko på flere av de store kjente merkene...
Dog, det var sikkert noen kupp der!

pp

over 16 år siden

pp

Tar opp igjen tråden! Skal til London snart og vurderer nytt golfsett. Er det nokon som veit om butikkar med bra utvalg og bra pris???

pp

over 16 år siden

pp

Har sjekka litt på nettet og ser det ligg ein Nevada Bobs-butikk ved Liverpool Station (The Rotunda, Broadgate Circle). Nokon som har vore der kanskje? Ser ut som dette er den største og beste i London?!

Lord Mayor

over 16 år siden

Lord Mayor

I tillegg til butikken ved Liverpool St. Stn har Nevada Bob også en filial i Harrods (Knightbridge), men den er relativt liten. Husker ikke hvordan prisene er, men nettstedet kan jo gi en indikasjon:

http://www.nevadabobs.co.uk/storelocator/

Hyggelig pris på pundet er det også for tiden.

Den lille sjappa ved Regent St som andre nevner har drevet ”opphørssalg” i 10 år eller så. Litt klær og pjus, men kølleutvalget er heller begrenset. Dårlig med US-merker etter det jeg husker.

Regn med at du kanskje må sjekke køllene inn som "oversize baggage". Kan bli noen hundrelapper ekstra. Reisetrekk å sende dem i bør du definitivt ha.

snappy

over 16 år siden

snappy

Chigwell american golf, Top Golf Game Center, Abridge Road, Chigwell, IG7 6BX 08444 99 1982

Kingston american golf, 11-13 Coombe Road, Kingston Upon Thames, KT2 7AB 08444 99 2159

London 12/14 Ashbourne Parade, 1277 Finchley Road, London, NW11 0AD 08444 99 2015

Northwick Park Playgolf Northwick Park, Watford Road, Harrow, HA1 3TZ 0208 8644608

Purley american golf, 92-98 Brighton Road, Purley, CR8 4DA 08444 99 2164

Romford american golf, 97-107 Main Road, Romford, RM2 5EL 08444 99 2019

Slough american golf, 175 Bath Road, Slough, SL1 4AA 08444 99 2165

Sunbury Unit 2a, Staines Road West, Sunbury On Thames, TW16 7AZ 08444 99 2167

Watford Top Golf Game Centre, Bushey Mill Lane, Watford, WD24 7AB 08444 99 2031

http://www.americangolf.co.uk/store-locator/region/london/

pp

over 16 år siden

pp

Fin liste, men har du referansar? Handla på nokon av butikkane?

Har bodd

over 16 år siden

Har bodd

I England og handlet mye på American Golf (riktignok ikke på disse butikkene, men på tre-fire forskjellige lengre nord). Er jeg bortom, så blir det alltid en tur innom AG. Godt utvalg, kunnskapsrik betjening og gode priser. Har bare gode erfaringer med AG

snappy

over 16 år siden

snappy

Ikke i London jeg heller. Men i Aberdeen. Bra butikker det.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her