Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

PilotPutter i baggen til Tutta

Portier

over 19 år siden

Portier

Ikke til daglig, men fikk tatt en titt på Tuttas rom på Grand Hotel sitt nye "ladies floor".

Der sto Tuttas bag med Piloten i hmm.
En liten puttegreen var også der.

Flott rom

Jadda

over 19 år siden

Jadda

Høres meget sannsynlig ut......NOT
Tviler ikke på at Tutta har fått en Pilot-putter,
men tviler veldig på at noen av de anonyme debattantene her har vært inne på rommet.
Er nok bare et dumt reklamefremstøt i fylla på lørdagskvelden fra Pilot-gutta.

Forresten, dersom noen i Pilot-gjengen løper rundt og forteller at den og den har fått en Pilot-putter så kommer selvfølgelig vi andre til å se extra nøye etter om vedkommende bruker den. Hvis den IKKE blir brukt så betyr det at den som har fått den ikke finner den god nok, og da får Piloten en slags B-status og kommer til å rotne i hyllene.

Pilot-gutter, tenk dere om før dere roper ut ting dere egentlig ikke burde. Utrolig mange produkter har blitt ødelagt av kunnskapsløse markedsførere.

Portier

over 19 år siden

Portier

Er nok i anledning fliselegging på Grand jeg har tittet på alle rommene på ladies floor, så der tar du feil, det står en pilot i baggen hennes på rommet. Ring Grand og spør så får du svar....

skrensPetruses

over 19 år siden

skrensPetruses

Jadda.
Du høres ut som en besserwisser.

Jadda

over 19 år siden

Jadda

Javel, jeg hadde bare mine tvil....

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her