Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Trene på lange bunkerslag

704

over 19 år siden

704

Finnes det noen range i Oslo-området der man kan trene på lange bunkerslag? Og da mener jeg alt fra et SW-slag på 50 meter til et 200-meters slag med en wood.

Kom i et par situasjoner i fairwaybunkere i dag som jeg gjerne skulle trent på...

thomas007

over 19 år siden

thomas007

Har en bønker på Lommedalen hvor du kan slå ut på rangen ;)

Hmmm

over 19 år siden

Hmmm

Samme på Solum, kan slå fra bunker ut på rangen

anonym

over 19 år siden

anonym

Kongsberg har bunker som utslagsted langs drivingrangen, blir ikke bedre enn det!

M45

over 19 år siden

M45

tyrifj

M30

over 19 år siden

M30

Hakad

Alex

over 19 år siden

Alex

Solum, Kongsberg og Tyrifjorden er vel å strekke Oslo området litt langt, men Haga har bunker hvor du kan slå ut på rangen.

M15

over 19 år siden

M15

mikl

Todd H.

over 19 år siden

Todd H.

På Mørk har du også muligheten

Lykke til!

704

over 19 år siden

704

Takker for innspill.

Alex har rett i at det blir litt i lengste laget å kjøre til Kongsberg for å slå på range, men tar det med meg likevel. Skal ned for å spille banene snart uansett.

Miklagard passer jo ypperlig siden jeg skal spille der i morgen eller fredag.

Og så er det jo helt fantastisk at jeg fikk 8 svar som alle var fornuftige. Må jo være ny SG-rekord :o)

Tjalle

over 19 år siden

Tjalle

Så nesten ut som du gikk glipp av det beste forslaget:

Hagas treningsenter.

704

over 19 år siden

704

Neida. Fikk med meg Haga, men skal spille Miklagard så da kan jeg trene der først. Syns for øvrig at rangen på Haga er bra, men litt for kort. Kommer nok helt sikkert til å ta noen turer opp der også (den er ikke for kort til bunkerslag, he he)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her