Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Hakadal har blitt 18 hulls bane:-)

simen fulland

over 18 år siden

simen fulland

I dag var det uoffisiell åpning av de nye 9 i Hakadal for de som var på dugnad i juli og gjett om jeg koste meg:-)

Vanskelig å være objektiv for meg her men hullene er fantastiske ,banen vakker ,greenene store og fine. Fairwayene bra. Roughen er litt tynn enda grunnet den varme sommeren, men det kan jeg leve med.

Spilte nye 9 to ganger med gode golf kamerater og vi har vel ikke sluttet å smile enda.

Ble en fargerik (scorkortmessig ) runde ,med 3 birdies ,2 par ,9 bogies 1 trippel og 1 qvadruppel (4 over) og 89 slag.

Kan nesten ikke vente til neste runde:-)

migen

over 18 år siden

migen

du mangler nok to hull for å ha spilt to ganger 9 hull...

simen fulland

over 18 år siden

simen fulland

Woups.....og 2 dobble. Prøvde nok å fortrenge de to :-)

migen

over 18 år siden

migen

skjønner! Jeg prøver også fortrenge katastrofehull!

simen fulland

over 18 år siden

simen fulland

Da er offisiell baneåpning foretatt. Dvs at alle kan spille, ikke bare medlemmer.

Banen har blitt slopet og gir 41 fra hvit (131), 38 fra gul (128) og 32 fra rød (120).

Hadde vært artig å høre hva de av dere som tar turen synes:-)

Jordfreser

over 18 år siden

Jordfreser

Stemmer for at vi har scangolfturneringen i Hakkedal.
Simen, klarer du å fikse et godt opplegg ?

simen fulland

over 18 år siden

simen fulland

Det er mye turneringer utover i august og september, men gir klubben oss lov er det ikke noe problem å ordne et bra opplegg. Regner med å ha avklart dette i løpet av de nærmeste dagene.

hansen

over 18 år siden

hansen

Kjærringa med staven må jo ha 18 hull i hakadalen?

jørgen hognes

over 18 år siden

jørgen hognes

jah, da er 1 hele 18 hullsrunde på nye bane unnagjort. endte på 78 slag (+7) og er stor fornøyd med runden og nytt hcp:D:D:D

simen fulland

over 18 år siden

simen fulland

Gratulerer Jørgen:-) Fortsetter du slik blir du å regne med i klubbmesterskapet...

Mats Ø.

over 18 år siden

Mats Ø.

Simen ordner alt av turneringer assistert av en boks med ris og proteiner.

Men over til topic:

Søren klype heller, jeg har ikke fått spilt den nye. Dukka opp der i går med kløe i både fingre og tær, men på grunn av regnet så var det stengt på de nye. Samme gjelder for i dag, det tordner som bare rakker'n oppatt i Hakadal nå.. vi får håpe på en bra dag på lørdag!

Hiv og hoi!

Met.no

over 18 år siden

Met.no

Værvarslet for lørdag er Frontnedbør. Frontnedbør = MYE regn

Truls

over 18 år siden

Truls

Nå har de gjort om på met.no!
Ikke noe regn plutselig....

Sugen

over 18 år siden

Sugen

noen som har spilt hakadal de siste dagene? vil en tur ned dit i morgen, men finner ikke noe banestatus og liknende noe sted.
noen som har tråkka noen hull der oppe i helga f.eks?

simen fulland

over 18 år siden

simen fulland

Var innom i kveld og koste meg på rangen med min 6 årige nevø.Da var alle hull oppe. Nesten ikke regn oppi dalen siste 48 timer. Dermed fikk de endelig klipt den skikkelig.

Pratet med noen som spilte og forholdene var gode. Hvis det ikke blir regn i natt er nye 9 garantert oppe i morgen også.

Sjekk uansett nettsiden hakadalgolf.no før du eventuelt drar. Øverst til høyre på forsiden står banestatus.

Skal spille selv i morgen og krysser tær og fingre mens jeg håper at regnet uteblir:-)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her