Yngve
Jo, men det som er så morsomt her, er at UANSETT hvem som uttaler seg, så er det subjektivt.
Ergo, så blir det subjektivt hvorvidt en bane er bra eller ikke....
dette er jeg ikke helt enig i.
Personlig, så mener jeg at det er først når man har noen år på baken, med spill på mange baner, og erfaring som har gitt et spillerhandicap som drar nytte av bra design, at man har godt grunnlag for å mene noe utover det vanlige "Jeg liker den" og "Jeg liker ikke den".
for, som fjosok sier, så er det stor forskjell på det å like en bane, og det å mene den er spesiellt bra.
Det er komisk med alle påstandene om folk som mener Mikla er bra/best i landet.
Når jeg, som middelhandicapper sier noe, så har jeg ikke lavt nok handicap til å uttale meg.
Når Fjosok sier noe, så er han teit, fordi han er medlem der selv.
Når Asbjørn Ramnefjell sier noe om Miklagard, så spekuleres det fra debattantene hvorvidt han har en skjult agenda siden han skryter sånn av banen.
Når Colin Montgomerie sier at banen er fantastisk, så sier jammen de samme forumvankerne at "Dette sier han bare for å være høflig!"
Ærlig talt.... hvem skal få lov å si noe som folk kan forholde seg til om Miklagard?
Det virker som om de eneste uttalelsene som får stå, er de som sier "Jeg liker den" og "jeg liker den ikke", og da er vi tilbake til at det plutselig skal være umulig å bedømme en bane......
jeg ler..... dette er "the circle of life"
:O)