Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Sex eller golf?

Ola N.

over 24 år siden

Ola N.

Jeg ble spurt en gang på golfbanen om hvis jeg måtte velge mellom sex eller golf resten av livet. Dvs, enten aldri mer sex eller aldri mer golf. Hva hadde jeg valgt å fortsette med. Tenk over saken, hva hadde du valgt......

Old Course

over 24 år siden

Old Course

Det er kanskje det absolutt vanskeligste spørsmål en kan stille til en golfer............hadde nok godt for sex'en er jeg redd - eller - jo for faen - selvom det hadde vært tortur å aldri mer få spille det mest geniale spillet i verden!

Kranglefant

over 24 år siden

Kranglefant

Uansett hva man velger så må man krangle seg til det allikevel, men det er vel lettest å finne på unnskyldinger for ikke å ha sex enn unnskyldninger for å dra å spille golf..... så da blir det nok golf jeg velger å fortsette med. OG - golf kan man holde på med så lenge man vil! Når det gjelder det andre kan det hende man må "pensjonere" seg tidligere og da sitter man med skjegget i postkassa. :-)

Benjamin

over 24 år siden

Benjamin

Tror jeg hadde valgt golf ja. Man for bare ta i bruk hånda så går det nok greit. Eller er ikke det lov heller Ola?

John H.

over 24 år siden

John H.

Bare husk å grip langt nede på kølla!

PEtter

over 23 år siden

PEtter

Hvis man kloner seg selv, og så har sex meg kloningen, er det da å onanere?

Finn

over 23 år siden

Finn

Syntes bare denne passet inn....

A golfer is in a competitive match with a friend, who is ahead by a couple of strokes. The golfer says to himself, "I'd give anything to sink this next putt."

A stranger walks up to him and whispers, "Would you give up a fourth of your sex life?"

The golfer thinks the man is crazy and that his answer will be meaningless, but also that perhaps this is a good omen, so he says, "Okay," and sinks the putt.

Two holes later he mumbles to himself, "Boy, if I could only get an eagle on this hole."

The same stranger moves to his side and says, "Would it be worth another fourth of your sex life?"

The golfer shrugs and says, "Sure."
He makes an eagle.

On the final hole, the golfer needs yet another eagle to win.

Though he says nothing, the stranger moves to his side and says, "Would you be willing to give up the rest of your sex life to win this match?"

The golfer says, "Certainly!" He makes the eagle.

As the golfer walks to the club house, the stranger walks alongside and says, "You know, I've really not been fair with you because you don't know who I am. I'm the devil, and from now on you will have no sex life."

"Nice to meet you," says the golfer. "My name's Father O'Malley."

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her