Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Ditt beste golføyeblikk i år

Speedster F

over 18 år siden

Speedster F

Hva er ditt beste golføyeblikk i år? Det være seg et slag, en opplevelse etc.

Fjosok

over 18 år siden

Fjosok

Årets største golføyeblikk var å oppleve den EKTE TW slå med en Sonartec 250 meter inn på greenen på hull 7 på Miklagard. One for the books!

-erik-

over 18 år siden

-erik-

Mine 3 eagler på Hauger i samme uke! og
Min eagle på Miklagard - hull 12 rett i koppen fra 105 meter. og
Min 77 runde på Old Course i 7 varmegrader og vind. og
mange mange flere

-erik-

Draw

over 18 år siden

Draw

Mitt beste øyeblikk må være når jeg etter uendelig med push/slicer endelig fikk ballbanen over til en draw!!! Deilig.....

Nå skal det finpusses og handicapet skal stupe til våren!!

Me Rotary

over 18 år siden

Me Rotary

Mange fine golfturer på flott(e) baner, sol, trim, treffe nye mennesker og endel gode slag inkl.HIO (litt mindre betydning).

Når..

over 18 år siden

Når..

.... var TW på Miklagard?

Fjosok

over 18 år siden

Fjosok

Den ekte TW er på Miklagard hver eneste dag! Og er minst like god som den litt mørkere TW :)

Når...

over 18 år siden

Når...

...ah :)

Tror min beste opplevelse evar å sette 3 korte innspill rett i koppen på en runde - nærspillet hadde vært fryktelig en stund, og så plutselig satt det!

Bingo!

Krutt

over 18 år siden

Krutt

Min beste golfopplevelse i år var da jeg denga Yngve så hardt i match på Tyrifjord at han låste seg inne på et rom i klubbhuset og måtte ha en time for seg selv.

Yngve

over 18 år siden

Yngve

forøvrig så er mitt beste golføyeblikk i år når jeg satt en Tiger-Woods-hull-16-på-augusta-under-masters-2005-aktig chip rett i koppen fra langt oppe i skråningen på hull 7 på Tyrifjorden under KM i sommer, som medførte at jeg gikk videre til Matchplay....

bedre enn sex med krutt til og med.....

Krutt

over 18 år siden

Krutt

Tror nok kona di vil være uenig i den siste linja der, hø hø.

Hull 7 er et latterlig, feildesignet og myggbefengt dustehull. Alle kan chippe i koppen fra skråningen der.

Skrens Petrus

over 18 år siden

Skrens Petrus

Krutt:
Nå var det vel ikke snakk om hvem som kunne chippe i og hvem som ikke kan det. Dette var Yngves beste golføyeblikk i år og det er klart han husker det godt. Bra gjort Yngve!!!

Krutt

over 18 år siden

Krutt

Skrens Petrus:
Jeg tror muligens du ikke skal ta dette 100% seriøst...:-)

Gwynned

over 18 år siden

Gwynned

Første runde under 80 er et klart høydepunkt. En eagel fra utenfor green er også et godt minne fra i år.

hrg

over 18 år siden

hrg

En drive på 273 meter, så en på 260 dagen etter.

Nevner bare kort at jeg snitter på rundt 210 meter

Erik

over 18 år siden

Erik

Beste øyeblikk hadde jeg for akkurat en uke siden på Dona Julia i Estepona. Etter å ha spilt stort sett rævva hele sesongen - og spesielt ikke vært like god venn med puttern som tidligere år - så gadd jeg ikke putte mer enn 24 ganger og gikk en meget overraskende 75 runde - selv med en lost ball.. Da glemmer man fort hackerundene over 90 slag tidligere i sesongen....

huff

over 18 år siden

huff

Beste øyeblikk må være hole in one på groruddalen golklubb. HUll 8
=)

SuperLavHandicaper

over 18 år siden

SuperLavHandicaper

Beste Øyeblikk i år må være å ligge 5 slag bak i en turnering og gå -2 på siste 18(sammedag etter en forerdelig 82 runde) og vinne med 2 slag:D eller å score laveste runde på KM.. kan også nevnes å ha kvalet til P4 som er stort for en junior som sliter på A-tour!:D:D

Air

over 18 år siden

Air

Best øyeblikk i år, uten tvil:
Når jeg var til stede når Throp mottok sølvmedaljen sin på Royal Liverpool......Stort...veldig stort

Air

over 18 år siden

Air

Throp = Thorp!

Gulltann

over 18 år siden

Gulltann

Beste minne fra mitt eget spill var nok på Drøbak hvor jeg fikk 2 eagler på samme runde (hull 3 og 16 ) , men årets golfhøydepunkt var nok likevel da Henrik ledet en PGA-turnering tidlig i år med 8 - 9 hull igjen å spille og jeg begynte å tro at han ville komme til å vinne ( dessverre raknet det litt på slutten ).

Ikke så god..

over 18 år siden

Ikke så god..

Med et HCP på 27 så sier det seg selv at par er et godt resultat. Mitt største øyeblikk i år er derfor mitt par på hull 16 på meland(543 fra gult). Drivet utslaget til rough i "svingen på hauen", ballen lå litt høyt så jeg dro frem driveren igjen, og slo meg til 110 meter fra greenen. Innspill på green, misset birdie putten hårfint, en tap in for par. Herlig

Erik

over 18 år siden

Erik

Det var vel i Phoenix at Henke ledet en stakket stund (hvis jeg ikke husker helt feil) - jeg skrek høyt og lenge når han gikk til tet......jepp helt klart et høydepunkt Gulltann!

Maverick

over 18 år siden

Maverick

Litt patetisk kanskje, men tror første runden i våres er høydepunktet. Tok turen til Evje én av de første dagene banen var åpen(rundt 20 april). Utrolig deilig å komme i gang utendørs etter en lang vinter inne på Fornebu.

Snøret i Bånn

over 18 år siden

Snøret i Bånn

Beste golfopplevelse var når jeg var på ferie ved Ossiacher See i Østerrike og ble gående i ball sammen med ei lokal berte under en klubbturnering der og vi spiste middag sammen på klubbhuset etter runden mens vi ventet på premieutdeling med ompa-ompa-dans på kvelden og alt ble sehr gemütlich und.....ja, mer kan jeg vel ikke si her inne....

GolfDude

over 18 år siden

GolfDude

Årets høydepunkt var da jeg startet en runde på Bærum med Eagle, birdie, birdie, par. Kom ned på jorda igjen etterhvert men følte meg riktig god der et øyblikk.

Mats Ø.

over 18 år siden

Mats Ø.

mitt beste øyeblikk må vel være den gangen jeg vant longdrive på en turnering i hjemmeklubben. Jeg er utrolig stolt av det iogmed at med mitt høye handicap og mitt forferdelige dårlig spill denne sesongen førte til "rockbottom" selvtillit på golfbanen. :)

og ja.. da Hakadal bare var ni hull, og jeg satt parret på det vanskeligste hullet(min evige erkefiende, nå hull 17) begge gangene på en 18hulls-runde... :)

Ikke så mye å være stolt av for dere freidige lavhandicappere, men jeg er stolt av det.

longhitter

over 18 år siden

longhitter

min beste opplevelse var da jeg var på ferie i danmark(golf ferie). jeg stod på drivingrangen og slo ok.. ca. 110-120m med 6j. på hull tre hadde jeg 120m til green og tok frem et 6j..og slo 40-50 m forlangt. akkurat da var det ikke så viktig at jeg hadde slått langt ut i skauen og strøk hullet. har siden det slaget slått ca. 150 m med 6j....deilig når det endelig løsner..=:)

simen fulland

over 18 år siden

simen fulland

Hei Mats.

Ikke glem closest to pin i herregruppens avslutningsturnering, du vant jo den også:-)

Mitt beste øyeblikk var da jeg satte eagle putten på Hakadals hull 13 (par 4 301m). Jeg lå 5 meter unna flagget etter driven. Greenen heller mot venstre så jeg satte putten litt opp og så trillet den midt i.

Gliser litt enda da jeg tenker på den:-)

Runar Nyrud

over 18 år siden

Runar Nyrud

Mitt beste golføyeblikk var da jeg var på golfbanen med min 3 uker gamle sønn... Han spillte ikke da... de hadde ikke utlånskøller til så små ;-)

Sutre

over 18 år siden

Sutre

Mitt beste øyeblikk var når køllene endelig kunne pakkes bort og sesongen var over!

ManoWar

over 18 år siden

ManoWar

Hole in One på 8'ern på Skjeberg.. 165 meter, flagget til høyre over bunkeren.. Carry metern fra hullet, andre spretten rett i boks!!

Magisk følelse...

Kevin

over 18 år siden

Kevin

For noen dager siden når jeg sa til min 2årige datter "til neste sommer skal du lære og spille golf da?" Hvorpå hun svarte "ja...du og?

Takk for den:-)

Ellers er det vel 46 poengs runden på Borre som sitter i minnet..

Eagle

over 18 år siden

Eagle

Hull 2 på Tyrifjord Golfklubb. Lå i ruffen til venstre 180m oppover til flagget. Slo et 5erjern og traff helt perfekt ut av ruffen. Et sprett forran green, noen meter trill og rett i koppen. Helt grei EAGLE......

Lake Placid

over 18 år siden

Lake Placid

Priceless Kevin - Priceless!!

Yngve

over 18 år siden

Yngve

Sutre, er du fortsatt så sår etter at jeg beholdt vandrepokalen altså?

;O)

Lake Placid

over 18 år siden

Lake Placid

Har du vunnet en vandrepokal Yngve? Fortell!!

Yngve

over 18 år siden

Yngve

pøh....... vi tar det over en pizza på fornebu..... snart......

;O)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her