Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Golf Monthly no more.

square

over 18 år siden

square

Etter 12 år med Golth monthly er det slutt.Kjøpt Golf Punk magasine for et par uker siden Helt topp1 Noen andre har som kjøper den?

Titleist

over 18 år siden

Titleist

Jeg abbonerer også på Golf Monthly og jeg irriterer meg på at det stadig i min sending ikke medfølger det som medfølger i løssalg.
Så det er slut for min del også....Golf Punk magazine har jeg ikke lest ennå...

Today's golfer

over 18 år siden

Today's golfer

er jo også et knallblad..... Mye bra tester

Today's golfer

over 18 år siden

Today's golfer

PS. Norsk Golf er utrolig lite spennende.....møkkakjedelig

Titleist

over 18 år siden

Titleist

Jetg har bladd gjennom noen utgaver av Norsk Golf og det er sørgelige greier. Så det blir søppelbøtta med plasten på der i gården. Det finnes jo så mange gode golfblader likevel. Today's Golfer er bra forresten

Flyer

over 18 år siden

Flyer

Har abbonert på mange ulike blader gjennom tidene. Synes at Today`s Golfer er det beste bladet.
Tegner man abb. til ca 500 i året får du som regel 12 golfballer av rimlelig kvalitet med på kjøpet Så helt gal er heller ikke prisen.

Golf World

over 18 år siden

Golf World

kan anbefales. Litt mindre utstyr fokus enn i Todays Golfer

square

over 18 år siden

square

søk på golf punk.mye morsomt der.

Titleist

over 18 år siden

Titleist

Flyer, i Golf Monthly reklameres det med at man får med golfballer, hvis man bor i UK. De medfølger ikke til abbonenter i Norge. Jeg fikk klar beskjed på det da jeg ble abbonent...

Todays Golfer

over 18 år siden

Todays Golfer

Joda flyer, blei akkurat abonnenet, og 12 stk baller i posten kom som bestilt. Må forresten si at også golfpunk er fett, mye råe klær der.... og fete intervjuer

Flyer

over 18 år siden

Flyer

Bestill today´sgolfer via greatmagazines på nettet og du får 12 Wilson Dx2 eller Srixon baller. Abonnerer annet hvert år på meg og min kone, så jeg får alltid golfballer. Forøvrig er Wilson ballen helt prima for en med hcp 12 som meg.

Kevin

over 18 år siden

Kevin

Holder meg til Golf Digest,den svenske utgaven fast. Strålende fornøyd. Hender jeg kjøper den amerikanske utgaven når jeg er ute og reiser

Fooore

over 18 år siden

Fooore

Shoppa Todays Golfer i går for å teste, godt fornøyd gitt! Helt på høyde med Golf Digest(både svensk og amerikansk).

Jeg kan sikkert lures til å kjøpe det meste innen golfblad så lenge det står "sort your slice", "no more slice", "effective release" eller annet på forsida.

Svensk Golf er også bra.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her