Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Norge som golfreisemål

Norge

over 18 år siden

Norge

Hvis man skal spille golf i Norge, hvor finner man de beste totalopplevelser. Det vil si golfbaner sammen med aktiviteter. Naturen her er jo unik, men hvor drar man og hva gjør man?

Tarzan

over 18 år siden

Tarzan

Kan tenke meg en tur til Lofoten ved mitt sommer og gå ut ved kl 24:00
Det tror jeg hadde vert tøft.

Rufus Tiger Taylor( Made)

over 18 år siden

Rufus Tiger Taylor( Made)

Hei, du finner nok bedre steder en Kvinesdal, men her finnes flott(e) golfbane(r), bowlinghall og hvis kong vinter vil det, finnes det også alpintanlegg og skiturløype. Kv.Dal har også kanskje norges fineste skytebane for pistol. Gevær og tennisbane finnes også.

Mange eier hester, så det er nok ikke umulig å få leid dem.Vil anta at det er mulig å ri både i volter og på skogsstier/veier.

For interesserte kan sarons dal by på mangfold for både unge, ungdom og eldre. Go-cart-bane, musikk, golfsimulatorer og sikkert mye annet også (har ikke vært der på 20 år).Karate og judo klubb finnes for dem som liker å trene kroppen. Svømmehall og ellers det en idrettshall kan by på likeså.

For dem som liker å ferdes i naturen, er det som i norge ellers, men utsikten er et vakkert syn. Sole seg på et svaberg eller rese rund i båt på dagtid er herlig. Krabbeplukking langs fjellet om natta, samt kosen å fyre opp ei gryte eller ti, for å koke dem, bør oppleves.(sammen med godt tilbehør overgår det nok Trond Mois prøverestaurant-prosjekt i sin hjemkommune????)

Sirkus og tivoli finnes ikke permanent, men de dukker regelmessig opp.

Den flotte maritime sørlandsbyen Flekkefjord ligger ca.3 mil mot vest, nok beryktet på godt og vondt, men vel verdiget et besøk.

Dilter

over 18 år siden

Dilter

Artig å spekulere litt på "tema"-reiser.

Før eller siden skal jeg ta en midnattsgolftur:
Spille Lofoten, Narvik og Tromsø. Kanskje med Hurtigruten - de har jo allerede et opplegg for det.

A propos Hurtigruten, så hadde det vært mulig å legge opp en kystgolftur og f.eks. spille Meland, Ålesund, Byneset, Bodø.

Makrelltur:
Kragerø, Arendal, Kristiansand

Skogstur:
Mjøsen, Elverum, Trysil, Sorknes

Oslofjorden rundt med båt:
Oustøen, Drøbak, Nøtterøy, Evje

SAS bonuspoengtur:
Miklagard, Sola, Fana, Stjørdal

Tyttebærtur i Oslomarka:
Bærum, Haga, Grini, Bogstad, Hakadal, Groruddalen, Losby, Grønmo, Krohol, Østmarka

Fjelltur:
Kvitfjell, Norefjell, Dovre, Hafjell, Hemsedal, Skei

GolfDude

over 18 år siden

GolfDude

Kragerø setter jeg høyest. Flott bane og trivelig Sørlandsidyll. Nå bygges det også spahotell rett ved siden av Golfbanen. (for de med feit lommebok)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her