Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Stockholm til våren...

Henke

over 18 år siden

Henke

Skal en tur til Stockholm til våren/sommeren, og da vil man jo ta med køller og baller. Jeg har sett etter aktuelle baner på golf.se, men det er veldig mange å bla gjennom. Har også forsøkt å søke her på forumet, men får nesten bare referater fra Bjørnstads 3.-plass i '02.

Hvis man må velge én bane i Stockholm, en fredag i slutten av mai/starten av juni - hvilken bane drar man til da?

På forhånd takk for innsatsen...

Tolle

over 18 år siden

Tolle

Vel, hvis du har lyst til å spille det beste, spiller du Bro Hof Slott. En svært bra bane som åpner i 2007. Banen lå klar i fjor høst, men de lot den hvile seg til i år. Det er brukt ca 250 millioner på anlegget, og banen er designet av Robert Trent Jones Jr. Greenfee vil bli ca 1000,-.
www.brohofslott.se
Ellers er jo Ullna veldig bra, Kungsengen også hvis vinteren er snill...

Henk

over 18 år siden

Henk

Takk,Tolle, for hurtig levering.

Naturligvis skulle jeg gjerne spilt Bro Hof, men jeg kommer sannsynligvis til å måtte gå ut alene, og da vet jeg ikke om jeg syns det er verdt det. Mer moro å betale 1000 kroner hvis man kan gå flere sammen og nyte verket. Skal sjekke de andre nevnte...

...er det ikke vår snart, forresten?

Yorkie

over 18 år siden

Yorkie

Ullna og Kungsängen blir vel regnet som de beste banene i Stockholms området, har ikke spilt Ullna enda, men Kungsängen synes jeg var veldig bra ihvertfall. Min favoritt er nok allikevel Täby, gf ligger rund 400 SEK så absolutt overkommelig.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her