Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Golf på TV???

HC

over 18 år siden

HC

Er piss lei av hvordan viasat holder på men å flytte golfsendinger rundt omkring. Finnes det noen måter å få seg et utenlandsk (Amerikansk/britisk) abbonement slik at man er sikker på å få se det som er av golf?

seb

over 18 år siden

seb

mener det skal gå ann å få inn golfchanneluk gratis ....

99 kr pr mnd for viasat golf er det så gale da ..... mange timer underholdning pr kr ....

Steven

over 18 år siden

Steven

Jeg var en av de som fulgte mange av golf-sendingene på SportN før dette ble betal-TV.

For meg er det utelukket å abonnere på Viasatt Gull og Viasat Golf. Dette både fordi jeg har kabel-TV, men også pga problemstillingen interesse vs. pris.

Jeg er sikker på at det for mange sitter langt inne å betale månedlig for å få se på golf.

Det jeg ikke skjønner er hvorfor ikke Viasat heller valgte å legge inn reklame i golf-sendingene på SportN. Reklame ville etter min vurdering blitt å foretrekke frem for alt det sildrende vannet og alle grenene vi måtte se på mens amerikanerne fikk servert reklame.

HC

over 18 år siden

HC

Jeg hadde startpakken til viasat med viasat sport 1 mens den enda var "norsk". Var kjempefornøyd helt til de begynte å tulle. For meg er det evig nok å få europatouren og pga touren live tors/fre/lør/søn.
Hvorfor i fan skulle de begynne å kødde. Det toppa seg da jeg kom hjem og skulle se finalerunden på MASTERS. Jeg bytta til den norske startpakken med sportN for å få viasatGOLF. Så sendte de fan mei MASTERS på viasat sport 1... Fy fan å irritert jeg ble...

Fetisov

over 18 år siden

Fetisov

Som sportsinteressert må jeg nå betale 149 pr.mnd for TV2 Sport (Tour de France og TL), 229 pr.mnd for Canal+ Sport (NHL og PL) og 99 pr.mnd for Viasat Sport(PGA). Dette er en utvikling jeg liker dårlig.

Fooore

over 18 år siden

Fooore

Finalerunden går nå på kanal 20036 på Sopcast.

Fetisov

over 18 år siden

Fetisov

Noen tips til å få større bildet uten å forringe kvaliteten?

ernst

over 18 år siden

ernst

Noen som har en link?
Evt.forklaring på hvordan man kommer inn??

steven

over 18 år siden

steven

Det finnes masse lenker her i forumet om sopcast. Følg bruksanvisningene der, så går det bra.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her