Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Billig pro v1

fattig

over 18 år siden

fattig

Er forelsket i pro v1 men synes de er dyrt.Finnes det pro v1 lake balls til salg her i landet??

peer

over 18 år siden

peer

Ring meg på 986 42 427

Tarzan

over 18 år siden

Tarzan

det finnes. de kalles "hit me again" og selges i 12 pack gjenomsiktig plast pakker. Har sett de flere steder.

Kevin

over 18 år siden

Kevin

Proshopper tilknyttet Prostore kjeden har Pro V1 på tilbud fra 15.mai,ca. halv pris. Nye baller til 395,- for 12 stk er ganske billig for en topp ball

Per Kristian

over 18 år siden

Per Kristian

Jeg kjøper pro v1 fra ebay til ca 17 kroner ballen (kost+frakt+moms). Dette er baller i MINT condition og så gode som nye. Bruker ebaybutikken Knetgolf som er store på lakeballs. Dette er baller som aldri har ligget i vann, men funnet rundt baner i ørkenen.

Tell

over 18 år siden

Tell

Miklagard selger ProV1 til sine aksjonærer for kr 399,- pr dusin hele sesongen..

pbp

over 18 år siden

pbp

Eiker GK har de til 20kr stk.

Maverick

over 18 år siden

Maverick

Jeg har 3 dusin til kr 350,-/dusinet. Helt nye i eske, men de har en liten rund logo. Hvis du (eller andre for den saks skyld...) er interessert, send meg en melding.

Tagerrr

over 18 år siden

Tagerrr

Kjøpte baller som Per Kristian beskriver på TGW til ca. samme pris som han betaler på ebay.

Solskinnsgolferen

over 18 år siden

Solskinnsgolferen

3balls.com har noe som heter logo overruns. Det er helt nye baller, men med logoer på. Når de trykker opp logoballer til firmaer blir det alltid noen til overs, disse samles opp og selges billig. Så også at xxl hadde tilbud på Prov1 om dagen. Tror det var 399 der også.

TopGun

over 18 år siden

TopGun

www.0golf.no selger billige Titleistballer.

Drawer

over 18 år siden

Drawer

Per Kristian: Hva slags grade har du handlet hos Knetgolf?

@ Drawer

over 18 år siden

@ Drawer

Burde vel egentlig ikke blande meg, men...
Per Kristian sier i sitt innlegg at ballene han har kjøpt hos Knetgolf er MINT condition.
Jeg har selv kjøpt baller av denne "kvalitet" fra Knetgolf, og de er virkelig i førsteklasses tilstand. Ingen sår, hakk, misfarginger eller tusjmerker. Glatte og skinnende som nye, med unntak av firmalogoer på enkelte baller.

Per Kristian

over 18 år siden

Per Kristian

Helt riktig som @ Drawer skriver. Glimrende baller til gi-bort-pris. Bestiller nå 50+ dusin Pro V1 og NXT (mange venner som vil ha...), og prisen blir henholdsvis ca 16 og 9 kroner per ball.

Drawer

over 18 år siden

Drawer

Samme hvem som svarer:) Det høres bra ut, blir nok en bestilling på meg. Noen som har erfaring med de andre kvalitetsklassene de tilbyr, kunne jo vært en ide å handle noen dusin med treningsballer av kvalitet B eller C. Noen av disse kan være stemplet med PRACTICE, men det gjør vel ingenting?

Per Kristian

over 18 år siden

Per Kristian

Jeg har ikke prøvd baller av lavere kvalitet, men som treningsballer kan de jo være greie. Jeg bruker baller jeg har brukt mye som treningsballer, så det går vel for det samme. Regn med at lavere kvalitet har riper og hakk...

Jeg betalte akkurat bestillingen 57 dusin pro v1 og nxt og jeg sitter og gliser ennå... :-)

Husk at knetgolf opererer med to profiler: knetgolf og knetgolfcanada. Vinn auksjoner fra èn av profilene. Du får ikke kombinert shipping om du har fra begge (fant jeg ut nå...).

Solskinnsgolferen

over 18 år siden

Solskinnsgolferen

Min erfaring med såkalte "refinished" baller er sånn passelig. De er jo malt på nytt, så det blir ikke det samme. Vet ikke om "Mint" ballene til knetgolf er slike eller om det er baller som det ikke er gjort etterarbeid med. Problemet som ble luftet i en annen diskusjon er at baller som har ligget i vann eller ute i lengre tid kan endre karakter. Jeg handler iallefall ikke refinished-baller lenger.

Drawer

over 18 år siden

Drawer

Our Guarantee of Quality
Knetgolf's Mint quality recycled golf balls are the best available and are the choice for many golfers regardless of skill level. The Mint balls have both the appearance and feel of a ball that has been hit for a maximum of only one hole of play and is why we identify them as 'One Hole Wonders'. They have a consistent color and a glossy shine. There are no X Outs. Corporate or sport team logos will be in the mix unless otherwise noted. Other retailers may describe this grade as AAAA, PEARL, PERFECT, 1st QUALITY, GRADE 1.

Knetgolf's Grade A recycled golf balls are clean, playable and have moderate surface blemishes and minor to moderate ink marks. None of the surface marks or slight blemishes will affect the trajectory, distance or flight Path of the ball. There may be very minor user markings or the color may be slightly inconsistent as these balls are similar to ones you have played a few holes with. These balls are slightly cosmetically challenged but have no cuts or creases. No X outs are included in this mix. Corporate or sport team logos will be in the mix unless otherwise noted. Other retailers may describe this grade as AAA, NEAR MINT, NEAR PERFECT, 2nd QUALITY, GRADE 2.

Knetgolf's Value Grade B recycled golf balls are the best value buy for the most sought after balls in golf today. The Grade B recycled value pack balls are 100% playable and great for practice or the ever-difficult long shot over the water hazards. The recycled value pack balls may be cosmetically challenged in that they have moderate surface blemishes and minor to moderate ink marks. None of the surface marks or slight blemishes should affect the trajectory, distance or flight Path of the ball. A cut ball is considered unplayable. If Knetgolf deems that the scuff or scratch is too large or if it tears into the cover of the ball, it will not qualify for any of our grades. Cart paths, trees, and other small markings on the surface may be evident. There are no X Out balls. There may be Practice balls in this mix with the exception of the Pro V1 series golf balls. Corporate or sport team logos will be in the mix unless otherwise noted. Knetgolf stands 100% behind this product and all purchases are backed by our 100% guarantee. Other retailers may describe this grade as AA, VERY GOOD, GOOD, 3rd QUALITY, GRADE 3.

Knetgolf's Shag Quality recycled golf balls are a great value buy for golfers looking for practice balls or that ever-difficult long shot over the water hazard. The Shag Quailty golf balls are clean and 100% playable but show definite signs of use. Color variation may be evident and may vary in intensity ball to ball. Moderate sized personal markings or visible scuffs from trees or cart paths may also be evident. A cut ball is considered unplayable. If Knetgolf deems that the scuff or scratch is too large or if it tears into the cover of the ball, it will not qualify for any of our grades. There may be X Out or practice balls in this mix, as well as sport teams or corporate logos. Knetgolf stands 100% behind this product in its entirety and all purchases are backed by our 100% guarantee. Other retailers may describe this grade as SHAG, HITAWAY. player marking on them. They also might be 'X-Out' or 'Practice' balls.

Knetgolf's Refinished recycled golf balls are subject to performance variations from new ones. These Used & Refinished balls were processed via one or more of the following steps: stripping, painting, stamping, and/or clear coating. Like all used golf balls, refinished balls are not endorsed by the original manufacturer, and the balls DO NOT fall under the original manufacturer's warranty. However, we believe strongly in this product and we stand behind it 100%

Drawer

over 18 år siden

Drawer

Et avsnitt til hver type kvalitetsstempel. Mint koster 30 dollar per dusin og er etter hva jeg forstår nesten som nye.
Grade A: $23.99
Grade B: $15.99
Grade C: $12
Shag Quality: $90 for 10 dusin

cheap

over 18 år siden

cheap

90 bucks for a shag.Sounds reasonable.

Per Kristian

over 18 år siden

Per Kristian

Prisene Drawer oppgir tror jeg er fra www.knetgolf.com og ikke ebay-butikken til knetgolf: http://stores.ebay.com/Knetgolf-1-2-Price-Golf-Balls_W0QQssPageNameZstrkQ3amefsQ3amesstQQtZkm

Fastprisene på www.knetgolf.com er høyere enn for auksjonene.
Jeg betaler $60 for 36 Pro V1 (3 dusin) og $39 for 60 NXT (5 dusin). NXT tour koster $45. Dette er utgangsprisen på auksjonene og jeg har ingen problem med å få de til denne prisen. Vinner ca. halvparten av auksjonene jeg legger inn bud på.

Per Kristian

over 18 år siden

Per Kristian

Glemte å si at MINT kvalitet fra knetgolf ikke er refinished. Dette er som det står i det lange innlegget fra Drawer baller som kun er spilt med maks ett hull og er "as-new".

Drawer

over 18 år siden

Drawer

Ok, bra tips! skal by på auksjon.

What?

over 18 år siden

What?

Har også kjøpt baller fra knetgolf.com. Pro V1 og V1x. Kom på under 20 kroner stykket inkl. frakt og mva i mint condition. Ballene ble levert på døra under 48 timer etter bestillingen.

Noen av ballene har noen bittesmå merker som viser at de har blitt slått et par ganger, mens en stor andel ser helt nye ut. Kan ikke finne noen merker i det hele tatt. De fleste har en firmalogo, men det betyr jo mindre...

Anbefaler å se på fraktkostnadene. De har noen intervaller (på 3 og 3 dusin) som gjør at det blir billigere snittkost per ball hvis man kjøper et antall som ligger øverst i intervallet. Man får altså 24 ekstra baller til samme frakt. Det utgjør ikke veldig mye, men en krone spart er en krone tjent osv...

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her