Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

hvilken er best?

beståbære

over 18 år siden

beståbære

Hvilken bærebag er lettest, har de beste "funksjonene" og er best å bære? Trenger en ny bærebag, med solide ben, den forrige røk festet på.

GAMEBREAKER

over 18 år siden

GAMEBREAKER

Ogio lager/spesialiserer seg på bagger.
har akkurat kommet med en ny bæresystem der venstre arm er helt fri.
den er rå!

king ben

over 18 år siden

king ben

så litt på den nye til nike. den har 14 rom med vegger helt ned.... så veldig bra ut...

beståbære

over 18 år siden

beståbære

glemte å spørre om det i begynnelsen? hvor får jeg kjøpt bager dere anbefaler og til hvilke priser?

Drawer

over 18 år siden

Drawer

Den Ogio bagen så sinnsykt digg ut. Noen som har prøvd den?

gamebreaker

over 18 år siden

gamebreaker

fikk prøvd den, var genial! må si den var nesten perfekt.
Mitt problem er at jeg er tynn, ikke mye kjøtt på beina.
Stroppesystemet er av hardplast med litt "padding" så de føltes litt harde på skulderbeina men ikke vondt. Får dere prøvd denne typen så gjør det.
Baggen kommer på mellom kr. 1500-2000 ,-

Per Kristian

over 18 år siden

Per Kristian

Jeg fikk prøvd Ogio-baggen (Flight SS (Shling)) på demodagen på Haga, men jeg ble ikke overbevist. Må nok en del justering til før baggen er optimal. Dessuten følte jeg at man må løfte den høyere for å få den på plass. Sikkert greit nok om du har lite i baggen, men med full bag kunne jeg ikke bare "skli den på" som jeg gjør nå. Jeg leste og kikka mye på nettet før jeg fikk prøvd den og var veldig positivt innstilt. Det kjølnet litt etter at jeg fikk testet den. Liker ikke beina til Ogio helt heller. Litt for smale når de er slått ut. Men jeg har altså bare prøvd baggen i fem minutter av og på x-antall ganger. Skulle gjerne testa den en hel runde for å se hvordan den funker men det tror jeg blir vanskelig...

bobo

over 18 år siden

bobo

Jeg kjøpte den ny Nike baggen som king ben snakker om, brukte den i helgen og er veldig fornøyd... har hatt mange bagger oppgjennom, denne er nok i toppen...men det e rnå min mening bare...

Ho Bengan

over 18 år siden

Ho Bengan

Jeg har brukt OGIO med sling systemet (bøyle istedet for stropp) i 4-5 runder og den er bra. Litt uvant å måtte ta tak i bøyen på ett sted for å få den enkelt på, men ikke noe problem, selv med full bag. Den har enkle klips for å ta bøylen av og på. Det passer meg bra da jeg veksler mellom å bære og benytte tralle.

SLiceren

over 18 år siden

SLiceren

Har også kjøpt den nye Nike Pro Combo Tour, er veldig fornøyd. Komfortabel og lett, samt 14 inndelinger for køller i toppen. Har også "kjølelomme" for drikke. Kan også brukes som trallebag. Ga ca 1700,-

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her