Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Callaway X-20 Irons 4-PW - RH Graphite

50 år

over 18 år siden

50 år

Jeg fyller rundt år og har innvilget meg selv lov til å kjøpe nye golfkøller. Drømmer om Callaway X-20, da de virker bra for alle HCP. Fra utlandet har jeg funnet noen priser. Ebay ligger fra $599, men helt ukjente firmaer jeg ikke tør kjøpe fra. Andre seriøse:

www.edwinwatts.com og www.austads.com : $790 + transport + mva = ca. kr 6250
www.dormyonline.se : SEK 7495 (inkl. svensk MVA) + transport) = ca 6950 (såfremt SEK og norsk MVA utligner hverandre)

Jeg har ikke funnet noen norske nettsteder som selger X-20 med grafittskaft, kun X-18. I forhold til de alternativene ovenfor vil jeg være villig til å betale opptil 7500 i Norge fra en seriøs aktør. Noen som vet om det er mulig?

PS!
Handler ikke golfkøller på QXL...

Mathias

over 18 år siden

Mathias

X-20 finner du i de fleste proshops. Det som er viktig er å få målt lie/loft swingspeed og lengd samtidlig.

Sjekk

over 18 år siden

Sjekk

http://www.xxl.no/xxl_templates/Produkt____49500.aspx

Logo

over 18 år siden

Logo

www.0golf.no

XXL

over 18 år siden

XXL

Tips: I butikkene til XXL er X-20 priset til 6999,-, mens de på websiden har de til 6499,-. Du får de også til 6499 i butikken om du opplyser at det er prisen på internett.

veggiss

over 18 år siden

veggiss

eller så kan du kjøpe klonene av x-20 fra acer, de koster rundt 2k. pengene du sparer kan du bruke på protimer...

XXL

over 18 år siden

XXL

Morsomt. Jeg har bytta fra Acer til X-20. X-20 føles bedre i slaget. det kan selvsagt være at underbevisstheten skal rettferdiggjøre prisen. Uansett har det en positiv virkning for meg.

):....o

Bobby Peru

over 18 år siden

Bobby Peru

NB! Veiledende på 3-P er 6600 for både x-20 og x-20 tour iflg importør (og forrige utg. av norsk golf)

Bobby Peru

over 18 år siden

Bobby Peru

oops. var litt rask på avtrekkeren, så ikke at du var på jakt etter grafittskaft ;-)
(6600 er for stål)

ski proshop

over 18 år siden

ski proshop

hos oss for du de for 6995,- pluss at du for en protime på kjøpet.

XXL

over 18 år siden

XXL

Bobby Peru: X20 4P Steel ligger på 5945,- hos XXL. De er mulig å få til $615 hos Edwin Watts.

Det er merkelig at grafittskaft er så mye dyrere i USA enn i Norge. Kanskje det er noe med kostholdet?

Bobby Peru

over 18 år siden

Bobby Peru

XXL; da er de allikevel dyrere enn veil. De fleste proshop selger callaway "enkeltvis" slik at veil pr kølle er 825, dvs veil for 4-P burde være 5775 (til info; fikk f.eks. denne prisen hos haga proshop).

Guggen

over 18 år siden

Guggen

XXL: Samme erfaring som deg, har byttet fra Acer XP til X-20 tour, føler at jeg har fått bedre kontroll både på lengde og retning. alt i alt golf har blitt morsomere.

X-20

over 18 år siden

X-20

Inkjøpspris USA $599 = 3600 NOK
Frakt $ 85 = 510 NOK
Moms 3600*0,25 = 900 NOK
Pris ved nettkjøp = 5010 NOK

Spør i Proshop om de kan matche denne prisen, hvis ikke bestiller du på nettet.

Jeg viste tilsvarende regnestykke på et Clevelandsett i fjor, og slapp unna med å betale 500kr mer enn ved selvimport, men myyyyye mindre enn veiledende i proshop. Proen innrømmet at han tjente litt likevel.....

50 år

over 18 år siden

50 år

X-20: Hvor finnes kan jeg få kjøpt X-20 med grafittiskaft til $599? Jeg har sett de til den summen (og $499) på ebay, men ifølge hjemmesiden til Callaway er det fake. Jeg har også sett jernskaft til $599 ifm memorial day.

USA importer

over 18 år siden

USA importer

Jeg har kjøpt flere sett fra Empire Golf på Ebay og alle har vært ekte med serienummer registrert hos Callaway. Prisen har endt på snaue 4000 kr, ferdig momset og levert( 3-P uniflex stålsett). Ca en ukes leveringstid.

Got Golf kan også anbefales. Veldig kjapp levering med FedEx og gode priser.

USA import av X20

over 18 år siden

USA import av X20

Jeg har kjøpt flere sett fra Empire Golf på Ebay og alle har vært ekte med serienummer registrert hos Callaway. Prisen har endt på snaue 4000 kr, ferdig momset og levert( 3-P uniflex stålsett). Ca en ukes leveringstid.

Got Golf kan også anbefales. Veldig kjapp levering med FedEx og gode priser.

hassan

over 18 år siden

hassan

Jeg sjåppet x20 3-pw (m/stål Uniflex) fra en sjappe i USA for 770 usd (4621 nok) i dag, gleder meg sjukt til å komme hjem å prøve dem på bane. Butikken het Golfsmith og de virket profesionelle, de har også netbutikk. Graphite skaft kosta 110 usd mer.

Køllene har s/n frest inn i jernet sammen med en "strekkode" så de virker ekte nok:)

mvh
Happy camper

Golfedilidu

over 18 år siden

Golfedilidu

Golfsmith er en av USAs største golfbutikker. Så der kan du være helt trygg.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her