Solskinnsjukseren
For å få det fastslått så var det altså meg som slo på disse ballene. Saken var den at jeg slo to baller ut i skogen til høyre på hull 9 under SGC. Jeg visste at den provisoriske var litt kortere da jeg slå med en kølle mindre, allikvel så virret jeg rundt og lette i realiteten etter begge ballene samtidig. Etter ca 2 minutters leting så fant jeg den provisoriske og slo på den. Hadde ikke gitt opp den første, men gadd ikke lete noe mer, så jeg tenkte at nå slår jeg den provisoriske, og dersom jeg ikke snubler over den første på veien til hullet så får det bare være. Etter jeg hadde slått så gikk jeg da mot hullet og tråkket nærmest på min første ball 10 meter lenger frem enn det området jeg hadde lett i. Jeg sa til M'fufu at jeg hadde funnet den første og spurte om jeg kunne slå på den. Vi diskuterte litt og jeg kom da med en flott argumentasjonsrekke om at siden den første lå lenger frem så trodde jeg at jeg kunne spille på den, men at jeg ville gjøre det M'Fufu sa. Vi kom til slutt frem til at jeg kunne spille på første ballen. Jeg tilbød meg også å hulle ut begge ballene, men vi hadde dårlig tid, så vi droppet det.