green
Hei igjen vest. Beklager at jeg ikke koblet helt hva du mente. Det eneste negative(for deg?) var avstands og spilletid. Tror du regner litt feil i så måte. Det tar ikke mer en omtrent 2,5 timer å kjøre fra Stavanger til Kviesdal.
Da klører du forsiktig nok, etter min"ringe" mening.
For meg blir det det samme: Hvis jeg begynne å kjøre litt før 9, er jeg på banen ca. kl. 11, og får spille på den tida, fordi jeg har booket på forhånd.
Hvis jeg da forventer at flighten jeg blir satt i bruker ca. 4,5 t. blir klokka ca 15.30, før jeg er ferdig.
Oii, nå er jeg sulten! Tar en matpause på en halvtime, så blir klokka omtrent 16.00. Er jeg heldig får jeg spille en runde til på Stavanger GK`s bane, og er ferdig og godt sliten ca. kl. 20.15.
Mat i kiosken/restauranten, om den er åpen, deretter setter jeg meg i bilen for å kjøre hjem, og er i hus etter et par timer.
Denne dagen har vært herlig :-) Alle fysiske og psykiske behov dekket på en særdeles tilfrestillende måte, uten at tidsklemma har fått tatt kvelertak på meg.
I tilegg har denne fine dagen, ikke vært spesiellt dyr. Jeg har betalt dagsfee, kjørt ca. 20 mil med dieselgjerrig bil, og behøver ikke å legge igjen mer penger for mat, enn jeg ønsker.
Hvis du er sprek og en virkelig morgenfugl, som kan slå ut i 4-5 tida om morgenen i Kvinesdal, får du enda mer igjen for dagen en morgen-trøtte meg.
Kjør bedagelig, ta deg tid med maten, og prøv vår lite tidskrevende 9-hullsbane i tillegg. Det klarer du greitt på en dag.
Om du ikke har vært på kvinesdals bane i år, så har du gått glipp av den. Om høsten begynner jeg med de første 4 hull på hovedbanen, og avslutter med en runde på 9-hullsbanen, før det blir mørkt.
Velkommen tilbake vest :-)