Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

åpne baner?

golfere

over 17 år siden

golfere

noen baner som er åpne på østlandet nå??

hp

over 17 år siden

hp

Var og spilte onsøy i dag det var vått,men mye bedre enn og slå baller i veggen på fornebu.

HM

over 17 år siden

HM

hp

Fikk du lov å slå fra fairway, eller måtte du bruke matter på fw?

hp

over 17 år siden

hp

ingen matte,selv om det var jævli vått,men klager ikke tror jeg aldri har spilt golf i norge midt i januar før.

HM

over 17 år siden

HM

Takk for svaret.
Hva koster 18 hull nå i januar?

hp

over 17 år siden

hp

400 helg 300 ukedager.

golfer

over 17 år siden

golfer

så at askim er åpen? noen som har vært der?

Gulber

over 17 år siden

Gulber

9 hullsbanen på Aurskog Golfpark er åpen.
Banen ligger kun 35 min fra Oslo. se www.afgk.no

Kevin

over 17 år siden

Kevin

9-hullsbanen på Borre er åpen,matteutslag og vintergreener. Gikk årets første runde i går...nydelig vær og greie forhold,var nok bra det var litt nattefrost i helgen,ellers ville det vært veldig vått!

The slicer

over 17 år siden

The slicer

Er onsøy åpen? Det står at det er stengt på hjemmesiden dems!?

hp

over 17 år siden

hp

Det var oppe i helga,det er stengt nå men åpner kanskje til helga igjen er meldt ok vær.

snappy

over 17 år siden

snappy

Liker at folk sier det er vinter greener, og konkluderer med greie forhold i setningen etterpå. hihih

The slicer

over 17 år siden

The slicer

Fikk meg en runde på Onsøy på lørdag. Der var det hardt! Men været var bra, så det var deilig å få svingt klubbene litt igjen....

Todd H.

over 17 år siden

Todd H.

Spilte Dynekilen på fredag. Vått, men sommergreener på alle hull. Det blir litt lenger å kjøre, men når vi fikk med snus og flesk hjem ble det en fin dag...

Go harry!

blabka

over 17 år siden

blabka

Mandal, sommergreener og greie forhold.

eagle04

over 17 år siden

eagle04

Kragerø åpner korthullsbanen og driving range lørdag 8.feb.
se www.kragk.no

Østfolding

over 17 år siden

Østfolding

Strømstad og Dynekilen er åpne med sommergreener. Snakket akkurat med Strømstad, og de kunne melde om fine forhold (årstiden tatt i betraktning). Blir en tur dit i morgen.

Stavanger

over 17 år siden

Stavanger

Hva med stavanger-området da? Sola/solastranden f eks. Er det åpent der med sommergreener? Skal dit på tirsdag og vurderer å klemme inn en rask runde hvis noen kan oppdatere meg på hvordan forholdene er der.

Svar fra Stavanger

over 17 år siden

Svar fra Stavanger

Solastranden og Bærheim er åpne med sommergreener. Akkurat nå har vi +8 grader, lett bris og lettskyet oppholdsvær. Ypperlige spilleforhold, kanskje litt vått i bakken etter regnværet tidligere i uka, men nå er det meldt opphold i hele helga og neste uke så det blir bedre for hver dag.

Sola hadde bare vintergreener åpne sist jeg sjekket (forrige helg).

Slappy

over 17 år siden

Slappy

Kan anbefale begge ovennevnte baner som nok får tørket noe opp til tirsdag. Værmelding er flott og varm søndag og mandag.

Ta en sjekk med begge baner tirsdag morgen. Ved frost på green åpner ikke Bærheim, og solfylte dager kan by på noe kalde netter. Men - banen er bra til vintergolf. Solastranden enda tørrere men noe kjedeligere. Dog rett ved flyplassen.

God tur!

cut

over 17 år siden

cut

At Solabanen kanskje er noe kjedelig midtvinters når det er kanskje 5 baner å velge mellom er vel kanskje noe blasert vel.. At den er åpen og fin å spille må jo være det som teller

cot

over 17 år siden

cot

og med 5 baner er det snakk om hele norge - ikke bare rogaland

Gunnar Bull

over 17 år siden

Gunnar Bull

Spilte Strömstad i går. Litt vått på fairwayene, men overraskende gode greener.

Irriterende dårlig score ;-)

Erik____

over 17 år siden

Erik____

Banene spilles utrolig lange, når det er 4-5 grader, og man får backspin med driver.

Slappy

over 17 år siden

Slappy

Cut:

Noe blasert kan det høres ut, men jeg forsøkte å gi balansert reiseinformasjon til turisten som kommer hit til regionen på besøk. Solastranden er en spennende bane, men noe flat. Men - med strålende vinterforhold.

Jæren, Egersund og Ogna er nok åpne, men innen 10 min avstand fra sentrum i regionen er det Bærheim og Solastranden som er beste alternativer. Bærheim klippet greenene fredag, og jeg hadde 9 hull i lunsjen i dag. Strålende sol, tørre og fine fairways (stort sett) gjør banen knallbra. Frost vil imidlertid stenge greener hvis det skjer.

doc

over 17 år siden

doc

valle-hovin

Taiger vudds

over 17 år siden

Taiger vudds

årets første runde i t-skjort er et faktum. Spilte Mandal i dag i sol og 14 grader!!
Helt utrolig deilig. Banen var våt og greene humpete men deilig var det.

?

over 17 år siden

?

@gunnar bull(shit)

- irriterende dårlig score? Dårligere enn vanlig? Eller likt? Rundt 100? Som vanlig da kanskje...

Gunnar Bull

over 17 år siden

Gunnar Bull

Oj, den var vond den ;-)

@lle Fugler

over 17 år siden

@lle Fugler

Gleder meg i alle fall til å spille på Larvik i helgen, slik som været er meldt nå...så ser det ut til at banen blir åpen hver dag i hele vinterferien :) Ballrenn med start kl 10.00 hver dag, se hjemmesiden!

Foooore

over 17 år siden

Foooore

Dynekilen i dag, ok greener, veldig blaute fairwayer.

Benny

over 17 år siden

Benny

Noen som vet hvordan det blir på Larvik fremover nå om været holder seg? Blir det kun åpent i helgene? Nydelige forhold i vinterferien ihvertfall

Struck

over 17 år siden

Struck

Banen i Larvik holder åpent den så sant været tillater det, og banen er åpent for spill alle dager. (Ikke bar i helgene)
Det var en fantasrtisk weekend der nå!
Holder været så blir dette en flott vår med golfspill på 18 hull med gressutslag og sommergreener.
Det er bare å gled seg.

Søring

over 17 år siden

Søring

Bjaavann v Kr.sand åpnet i helgen med nyklipte sommergreener
Fine forhold

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her