Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Drivingrange

hp

over 17 år siden

hp

Det står på Fetsund sin hjemmeside att drivingrange er åpen noen som kan bekrefte dette.

Stian

over 17 år siden

Stian

Var der idag og slo baller, en befrielse å slå uten å treffe en vegg 80m fremme :)

hp

over 17 år siden

hp

Kult da veit jeg hvor jeg skal i morra, var det ikke noe snø eller is der.

lassen

over 17 år siden

lassen

Er det noen som vet om flere drivingranger i Oslo/Akershus som er åpne?

Var på drivingrangen til Askim GK i helga. Der er både bane og range åpen. Det var imidlertid ganske dårlige og harde matter for utslag.

Stian

over 17 år siden

Stian

HP : ingen snø så langt jeg så iallefall. Bare gull og grønne skoger :)

hp

over 17 år siden

hp

Takk, jeg var der i stad, litt hardt i bakken,men da fikk jo driven 50m ekstra rull. Ok og se igjen hva ballen gjør etter 80m oxo.

!

over 17 år siden

!

ja, er det så stor forskjell på 80 og 90 meter da??

snappy

over 17 år siden

snappy

Hvorfor ialledager har ikke banene rangen åpen om vinteren i Oslo???... Det er da ikke snø hele vinteren der.. Fatter ikke det der

hp

over 17 år siden

hp

Burde vært kunstgress så kunne de bare måkt nist det kom litt snø, og varmelamper ved utslagsmattene,det kommer nok om noen år.

Snedd

over 17 år siden

Snedd

Snappy, problemet er at de fleste banene i Oslo, som du nevner, ikke ligger i Oslo, men i Oslo-området. De fleste har atskillig mer snø enn det er på Jernbanetorget, dessverre... Kjørte forbi Hakadal i går for eksempel, og da var det bedre egnet for aktivitet i alpinanlegget Varingskollen enn på golfbanen, foreløpig.
Men det er sikkert ikke lenge til drivingrangene åpner rundt omkring. Det ligger nok litt penger i å åpne til påske.
Godt forslag, hp, kunstgress og varmelamper. Men er redd det kan være vanskelig å få noen til å satse så mye i et marked som har stagnert. Det skal mange kunder til for å finansiere dette!

Stian

over 17 år siden

Stian

If you build, they will come.

Mtp hvor mye trafikk det har vært på Fornebu i år som i fjor og som året før, tror jeg et helårsanlegg som hadde tilbudt levelig temperatur i vintermånedene hadde hatt livets rett i stor grad.

snappy

over 17 år siden

snappy

Så det dere sier et at det er snø på Losby nå f.eks...

Litt annerledes klima der øst på en her på Vestlandet. Klippet greenen på Sola GK sist uke.

Bobby Peru

over 17 år siden

Bobby Peru

Losby i dag:

Formiddag: -9°C Svak vind 2m/s

Deilig

over 17 år siden

Deilig

Det er deilig å kunne la gressklipperen stå halve året i garasjen......

Flise

over 17 år siden

Flise

Ski åpner rangen i dag, og banen åpner på lørdag, men vintergreener og matte utslag.

Snedd

over 17 år siden

Snedd

Flise: Utslagene er litt matte, ja? Det vil jeg tro. Men det kommer seg nok utover sesongen!

Flise

over 17 år siden

Flise

Snedd: Får håpe det, ja..

snappy

over 17 år siden

snappy

Losby -9... Ja det er greit... MEn går jo ann å trene for det... Har trent i den tempen mange ganger jeg.. Litt sol så blir det ikke så jævlig.

rangen

over 17 år siden

rangen

På groruddalen golfklubb åpner Lørdag 15 mars i følge hjemmesidene deres

grorud

over 17 år siden

grorud

der kan man slå t.o.m 9 jern?

Kubein

over 17 år siden

Kubein

Rangen er åpen ikke banen....hvis du ikke heter Christian Aaronsen, så skal det godt gjøres å slå i nettet på rangen med et 9'er jern

hp

over 17 år siden

hp

Rangen på hauger åpner oxo til lørdag.

Stian

over 17 år siden

Stian

Losby er nok like rundt hjørnet også. De har spedd på sand(?) på hele rangen + at matter er lagt ut

Billigo

over 17 år siden

Billigo

Jo rangen på Hauger åpner til helgen, men de har innført kunn medlems policy frem til banen åpner! Jævla svin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Må nok til Fedtsund igjen, men det er jo billigere!

woho

over 17 år siden

woho

Var på Fetsund i dag. Jeg og en annen stakker sto og slo golfballer til 20 kr bøtta i 3 plussgrader, småyr og overskyet..! :) Deilig å endelig se hvor ballen går etter 80 meter. Trene litt på nærspill, og fulle slag. mmm

hp

over 17 år siden

hp

Hvor har du lest det,de skal jo ha proshoppen åpen oxo så de vill vell selge mest mulig poletter vill jeg tro.

evergray

over 17 år siden

evergray

Hvis man har noen poletter, og det er umulig å få kjøpt i steng proshop, er det bare å samle opp de som ligger på rangen. Da kan man trene så lenge man gidder, nesten gratis.

kurt

over 17 år siden

kurt

var på hauger i helgen.. ikke medlem! solgte poletter i shoppen.

Fidje

over 17 år siden

Fidje

Noen som vet om det er noen åpne drivingranger i området Drammen/Oslo?

hp

over 17 år siden

hp

Grorud er åpen var der i stad,Hauger åpner til lørdag.

Stian

over 17 år siden

Stian

Losby er åpen, den ligger så nær Oslo at jeg tar med den :)

Hauger medlem

over 17 år siden

Hauger medlem

Rangen er åpen for alle - også ingen begrensninger

Solskinnsgolferen

over 17 år siden

Solskinnsgolferen

Noen som har noe innsideinformasjon om når Ballerud åpner rangen sin?

Range Kjekstad

over 17 år siden

Range Kjekstad

Kjekstad er åpen

Foooore

over 17 år siden

Foooore

Og er det noen med inside om når Haga åpner? Nå er det jo rimelig lyst lenge!!

Ski

over 17 år siden

Ski

Ski har åpen range og bane. Vintergreener foreløpig, men åpner med sommergreener til helga!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her