Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Spilleglede?

Mull Igan

over 21 år siden

Mull Igan

Hallo alle golfere!
Golf er et herlig spill, som både krever konsentrasjon og øvelse for å bli god. I tillegg får man frisk luft, treffer ofte (for det meste) hyggelige mennesker, og det hele kan virke som medisin i en stresset hverdag...
Det som er best av alt er allikevel at alle dere som sitter her å syter om regelbrudd og fart på banen, sitter HER, og ikke er ute på banen. Det gir oss som er mer opptatt av å spille, mer tid og mindre pes fra surpompene. Mitt forslag er derfor at dere like så godt kan kjøpe dere et PC basert golfspill uten kø, uten juks, uten spillere som kjefter, uten spillere som spiller på feil fairway osv. Det virker som det er uendelig mange irritasjonsmomenter i golf som jeg aldri har merket, tross 20 år som aktiv spiller. Dere spiller PC golf og surmuler på nettet, vi andre spiller på banen og bruker tiden til litt mer positiv vinkling av sporten.

tintin

over 21 år siden

tintin

for et utrolig meningsløst innlegg...

simen fulland

over 21 år siden

simen fulland

Han har faktisk et poeng, hvis man følger forumet en stund kan en fort få det intrykket "mull igan" sitter igjen med. Nemlig at mange av forumdeltagerene stresser seg opp på golfbanen istedet for å stresse seg ned, og dermed må få utløp for sine frustrasjoner andre steder i stedet (som her). Husk at det å la seg irritere er et bevisst valg. Alle som spiller golf opplever fra tid til annen venting,regelbrudd, dårlig vær og av og til folk med dårlig humør. Dette kan selvfølgelig føre til irritasjon dersom man velger å sette fokus på dette. Holder man derimot fokus på spilleglede slik som"mull igan" og det gode selskapet til de man går sammen med, vil man uansett få en trivelig opplevelse. Så for å si det som det er "tintin", det meningsløse innlegget her er nok ditt eget..... :-)

Hvem stresser mest

over 21 år siden

Hvem stresser mest

og er surest?
og hvem er blidest?
hvem har glimt i øyet?
hvem er sarkastisk?

Noen er sure fordi de mener andre er sure ;)

Det kommer an på ØYET SOM SER sier jeg......

tintin

over 21 år siden

tintin

sorry ass, men dette er og blir svada prat!

alle som skriver innlegg her er surmulende data nerder og alle som ikke skriver innlegg på scangolf er smilende golfspillere...haha!

men jeg må si simen: du klarte å redde innlegget hans litt ihvertfall.

hilsen en som kaster kølla i sinne og roper i glede, og viser følelser som en hissig italiener... tipper jeg allikevel er mere morsom å gå med en vår reflekterte venn mull igan.

simen fulland

over 21 år siden

simen fulland

Sorry ass ,men det du sier er bare helt molle, ass! :-) Tintin ,jeg tror neppe Mul igan mener det han sier bokstavelig. Han gjør bare som mange andre her. Han setter ting på spissen for å tydeliggjøre et poeng ,eller for å fremprovosere reaksjoner.... Så lenge alle de italienske følelsene dine kun går utover deg selv ,på godt og vondt, er du utvilsomt morsom å spille sammen med. Simen.

tintin

over 21 år siden

tintin

stå på Simen, kjemp den gode kampen... det er du som bruker smiley`s, ikke meg, tenkte det var språket å kommunisere med deg på.
Jeg mistenker deg for å være den 14 år gamle datteren til hr Fulland skønner du... hvis du skal være frekk så prøv å putt litt mere smør på.

koz og klemz fra tintin

simen fulland

over 21 år siden

simen fulland

Tusen takk for de deilige kozene og klemzene "Tintin". Hvis den 14 årige datteren til Hr. Fulland på 192cm og 90 kg ser deg irritert ute på banen ,lover jeg å returnere alle de flotte kozene og klemzene helt til italieneren i deg har blitt en søt liten nordmann igjen.... Kjempe koz og en aldri så liten klemz fra Simone.....ass

tintin

over 21 år siden

tintin

der ja, det kaller jeg smør... mer trash talk en jeg er vant i fra en god gammeldags hockeymatch.

det er en avtale! trodde mine 100 kg bare kom til rette på isen. Kjæresten min spør alltid hvorfor jeg gidder å trene vekter,du spiller jo ikke aktivt lenger. Haha...håper jeg kan bruke dette innlegget som referanse.

det finnes jo hansker i golf også, selv om jeg alltid har vært best uten hansker...

Neida, liker stilen din Simen, vet at dette sies med glimt i øyet... og selv er jeg helt harmløs uten jern på.

;-)

Smørje

over 21 år siden

Smørje

Litt kult at en ordentlig flørt mellom to "voksne" karer (?) finner sted her midt i blant oss...

Larsen

over 21 år siden

Larsen

Det starter med at en klager over et meningsløst innlegg, ikke lenge etter er man MED i en meniingsløs diskusjon....

Men det er jo tross alt artig får oss andre og lese da...

Silencio

over 21 år siden

Silencio

Smørje>>, det er da ikke noe nytt at du er til stede der det meningsløse er tema. Det merkelige er at du ikke spyr ut eder og galle som du pleier, du lider muligens av forstoppelse Vil forøvrig foreslå navneendring for deg. Hva med Tim?

Smørje

over 21 år siden

Smørje

Selv når jeg er hyggelig blir jeg kritisert ? Ingen forstoppelse bare en gjenfødt og blid smørje. Men Tim var et godt forslag - men hvorfor ikke Trygve ?

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her